SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef DSS24 het volgende:
MOEHAHAH ze worden steeds beter zie ik![]()
Wat krijg je als je een spin met een tapir kruist?Jeezes, die is zó slecht dat ik krom lig van het lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe diep kun je zinken?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
Woooh jij tilt het echt naar een hoger plateauquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:43 schreef blonchi het volgende:
Eentje nog voor het slapen gaan:
"Zou je het heel erg vinden als ik mijn keuken met jouw tapir-mop?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:09 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Woooh jij tilt het echt naar een hoger plateau![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe noem je een tapir die jij neukt terwijl je getrouwd bent....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang een tapir jou maar niet neukt (zie eerder geplaatste foto van een tapir met odol)
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
FART FAQ:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef Votz het volgende:
De nieuwe spits van Duitsland?HeheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent ook bezig hé!
Wie wordt de nieuwe spits van Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
[ Bericht 53% gewijzigd door Karrs op 07-06-2007 17:00:53 ]Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
FART FAQ:
FART FAQ:
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef osho het volgende:
Hoe lang is een tapirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
die is echt slechtquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
Komt er een tapir in een kroeg en bestelt een biertje.
Krijgt ie een flesje bier van de barman.
Dus die tapir zo van "wtf?".
Zegt de barman "Ja sorry, we hebben geen tapir"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:49 schreef Votz het volgende:
[afbeelding]
TAPIR HIER!!! DANK U....DANK U....
Anders lees je effe het topic door.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:49 schreef Votz het volgende:
[afbeelding]
TAPIR HIER!!! DANK U....DANK U....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |