abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65127044
het is mooi van binnen lelijk van buiten

een tapir met kanker
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_86378621
:')
  maandag 13 september 2010 @ 13:35:10 #253
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_86379916
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
:')
Bedankt voor de kick :P
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 13 september 2010 @ 13:52:14 #254
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_86380426
"Oh Oh Tapir"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_86380491
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 03:59 schreef blonchi het volgende:

[..]

Jee, wat een piemol heeft dat beest.

Het lijkt wel een

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of beter gezegd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Fighting for peace is like screwing for virginity.
pi_86380735
Ha, the return of the tapirs! :')

Een Nederlandse, een Duitse en een Belgische tapir zitten alledrie met een poot vast in een val. Als ze niet los komen gaan ze dood...
Dit wil de Nederlandse tapir niet en komt zodoende op het idee om zijn poot af te bijten. Zo gezegd, zo gedaan.
Dat staat de Duitse tapir ook wel aan; een poot missen in ruil voor leven en vrijheid en hij bijt dus ook zijn poot af. Vervolgens rent hij de Nederlandse tapir achterna. Eenmaal samen besluiten ze op de Belgische tapir te wachten.
Na een half uur vragen ze zich toch af waar hij blijft, en na drie kwartier gaan ze 'm zoeken. Aangekomen bij de Belgische tapir vraagt de Nederlandse: "Wil jij niet los???"
Waarop de Belgische tapir antwoordt: "Allee, zeker wel, maar 'k heb nu al drie poten afgebeten en 'k zit nog steeds vast he!!! "
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86380867
Nou ik heb weer genoten van dit topic toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')