Nee, helaas nog niet... terwijl de prijs nu echt zeer aantrekkelijk is!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef roobol het volgende:
Issie nog niet weg....
Ik zou het wel weten als eerste autootje! Mijn eerste was ook een Charade 1.3 16V, uit '91, reed als een banaan.
Gratis reclame, geen dank![]()
Dus hij reed in bochtjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:31 schreef roobol het volgende:
Issie nog niet weg....
Ik zou het wel weten als eerste autootje! Mijn eerste was ook een Charade 1.3 16V, uit '91, reed als een banaan.
Gratis reclame, geen dank![]()
Neehoor, want deze rijdt als een uuhhh... speerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef roobol het volgende:
[..]
ssst, zou potientiele kopers kunnen afschrikken....![]()
En... was ie te klein ??? Kan me haast niet voorstellen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Mikkie het volgende:
Met die prijsverlagingen komt het een stuk beter in de buurt te liggen.
Zal eens kijken of m'n garage er nog eentje heeft staan en erin gaan zitten, want ben wel bang dat het een te klein autootje is van binnen...
En een klein, lief, subtiel schopje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:26 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Daarom de nieuwe prijs: EUR 2.650,- !
Ik zit "toevallig" in het financiële wereldje, kan wel een doorlopend kredietje aanbieden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef Ricky... het volgende:
Meh het is dat ik niet meer dan 1500 euro heb want het is een leuk karretje!
Nog steeds niet verkocht? Ik was het na een maandje al zat met de verkoop van mijn fiësta. Hulde voor jouw geduldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:49 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
ìs het niet TVD ?
Terug Vind Daihatsu ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |