Ik ben ook van een Charade 1.3 naar een 306 gegaanquote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Ha, hij komt zeer goed mee in het (stads)verkeer!
Ik krijg een Peug 306, met meer vermogen, stuk "langzamer"...
Nee, maar deze auto is best rap!
Dat is vragen om een uitlegquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef FredvZ het volgende:
Doet me denken aan mn eerste autootje, weliswaar het voorgaande model, maar dat ding deed het gewoon altijd![]()
Tenzij je er natuurlijk iets té wild mee omgaat, maar das een ander verhaal![]()
Ja tuurlijk is er over de prijs te praten!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Tvptje. Heb eventueel interesse, ff gesprek van aankomende week afwachten.
Overigens moet er dan wel serieus over de prijs gepraat worden. Het blijft een auto uit '96. CarBase geeft de volgende richtprijzen:
[..]
Uiteraard zit er stuurbekrachtiging op... je kan met 2 vingers aan het stuur, en 2 in je neus de bocht om...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:10 schreef dahei het volgende:
Zit er stuurbekrachtiging op?
Hoe krijg je dat nu voor elkaar...306en zijn puike wagens!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:47 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
de tijd van té wild rijgedrag heb ik gehad... daarom is destijds ook mijn peugeot 306 overleden..(geen aanrijding of dergelijke trouwens hoor!).
véél van geleerd...
Ik heb ook een of andere stang linksvoor moeten vervangen, met de fuseekogel ofzo? Maakte een rammelend geluid met het sturen naar een bepaalde kant. Verder een jaar heerlijk mee rondgereden. De auto reed naar mijn mening fijner dan de Mercedes A-klasse die ik daarna tot mijn beschikking hadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
ja klopt, ik had een 306XS uit 95.
Was een geweldige wagen, tot ik erachter kwam dat de gehele ophanging naar de kl*te was (niet door mijn schuld...)
Waarschijnlijk had de vorige eigenaar beetje gek lopen doen: in de 9 maanden dat ik hem had, moest de versnellingsbak en de gehele ophanging vóór vervangen worden
Ik was er echt kapot van...
Ja die inderdaad ja... de schade was iets van 1.000 euro materialen alleen al....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook een of andere stang linksvoor moeten vervangen, met de fuseekogel ofzo? Maakte een rammelend geluid met het sturen naar een bepaalde kant.
En... hoe ging "het gesprek" ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Tvptje. Heb eventueel interesse, ff gesprek van aankomende week afwachten.
Overigens moet er dan wel serieus over de prijs gepraat worden. Het blijft een auto uit '96. CarBase geeft de volgende richtprijzen:
[..]
Ik heb een 2e hands as op de sloop gehaald voor 70 euro meen ik. En hem er voor 50 onder laten zetten door een familielidquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:14 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Ja die inderdaad ja... de schade was iets van 1.000 euro materialen alleen al....
Voor mensen die half lezen: bovenstaand is dus niet van deze auto he!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:35 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Ping Ping Ping Ping !!!
Drastische prijsverlaging:
de vraagprijs is nu EUR 2.650,-
Dubbele autokosten is![]()
Misschien wil een modje de titel en de OP veranderen in: "[TK] Daihatsu Charade 1.3 PRIJSVERLAGING!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |