Was hij tijdens het vluchten aan het rappen ja? Ik zie het al helemaal al voor me, je zou er een mooi stukje proza over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is een schande dat deze man zomaar die hardwerkende inbreker een paar hoeken verkocht. Ik bedoel: hij was daar gewoon aan het rappen, in rap is het normaal om 'ik steek je dood' te roepen naar je homie, dus deze man verdient extra straf.
God wat heb ik toch ook een hekel aan dat linkse pacifistische tuig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn complimenten! De meest zinnige post die ik ooit van jou las...![]()
De tuin. Dat vind ik niet 'buiten de woning'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo is het ook weer niet. Je mag best de inbreker inrekenen en met gepast geweld zelfs.
Maar we hadden het hier over iemand die niet in, maar buiten de woning was.
Ook voor dit zwaktebod geldt:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch niet met die Pool in discussie man. Die gast spoort voor geen meter.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Een inhoudelijk, gestructureerd verhaal is teveel voor je arme hoofdje? Geen wonder dat je het opneemt voor mensen die denken met hun honkbalknuppel, in plaats van met hun hersenen.![]()
Hij weet niet what for muthafucking jungle het is in bv De Haag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch niet met die Pool in discussie man. Die gast spoort voor geen meter.
Eerste de beste teringjunk die ik in mijn huis ga vinden gaat er in hapklare brokken weer uit. In vuilniszakken welteverstaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij weet niet what for muthafucking jungle het is in bv De Haag.
Zie je het al voor je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eerste de beste teringjunk die ik in mijn huis ga vinden gaat er in hapklare brokken weer uit. In vuilniszakken welteverstaan.
Ik ben er vorig jaar wel 5 keer geweest hoor. En op de schaatsbaan in de Uithof heb ik nog een bodycheck gehad van een Marokkaantje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij weet niet what for muthafucking jungle het is in bv De Haag.
Bron: http://www.ad.nl/misdaadmeter/?page=vergelijkgemquote:Woninginbraak
's-Gravenhage ( 3403 delicten / 475627 inw.) 71.55 per 10000 inwoners;
Tilburg (1684 delicten / 200380 inw.) 84.04 per 10000 inwoners;
Nederland (67117 delicten / 16334210 inw.) 41.09 per 10000 inwoners;
Pool zou er nog een psycholoog bij halen en de boel uitpraten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
"Eh meneer de inbreker. Wilt u mijn pand verlaten?"
10 tegen 1 dat die gozah geen NLs verstaat en daarna met z'n slagersmes op je gaat hakken.
Daarom hangt er een zwaard boven m'n bed.
Leuk. En wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
God wat heb ik toch ook een hekel aan dat linkse pacifistische tuig.
Mij wel voor gek uitmaken, maar mijn posts niet lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pool zou er nog een psycholoog bij halen en de boel uitpraten.![]()
Dat toont aan dat jij moeite hebt met de begrippen "binnen" en "buiten".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De tuin. Dat vind ik niet 'buiten de woning'.
Een overmeesterde inbreker trapt je niet nog een keer. Als hij dat wel doet is hij dus niet overmeesterd en heeft recht op een paar tikken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Pool het volgende:
Maar je mag niet voor eigen rechter spelen door een reeds overmeesterde inbreker nog wat klappen na te geven. Deze man is dus terecht opgepakt, typisch fok! en typisch de Telegraaf om daar dan over te gaan lopen zeiken. De rechter kan vervolgens nog oordelen dat sprake was van ontoerekeningsvatbaarheid of noodweerexces, maar het is volledig terecht dat deze man als verdachte is aangemerkt.
En de TT is ook kut. Jezelf verdedigen mag wél! Voor eigen rechter spelen mag niet. Kan een modje dat misschien even veranderen?![]()
Het is geen wiskunde alwaar twee minnen weer plus worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef daNpy het volgende:
Voor eigen rechter spelen mag niet, maar inbreken ook niet.
Nee, dat toont aan dat jij moeite hebt praktijk en theorie op waarde te schatten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat toont aan dat jij moeite hebt met de begrippen "binnen" en "buiten".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |