Ik ben niet degene die mensen die gewoon kunnen nadenken afschildert als getikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef wimmul het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, van welke kwaliteit jouw beoordelingsvermogen is...
Bij deze Pool.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef Pool het volgende:
Verklaar je nader?
Nou zeg!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Verbal het volgende:
Integendeel, Pool komt op mij altijd vrij evenwichtig en rationeel over. Dat jij dat niet herkent zegt genoeg over jou
V.
Ten eerste kunnen sommige mensen dat wél. Het komt ook voor dat inbrekers worden overmeesterd, zonder dat ze daarna helemaal lens geslagen worden. Dat is ook best iets wat de staat van mensen mag verlangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Alleen jammer dat rationeel nadenken niet gebeurt wanneer je zoiets overkomt.
Ik ook niet. Wanneer mijn vriendin verkracht zou worden neem ik jouw standpunt volledig over...hoewel ik niet verwacht dat mijn vonnis binnen een paar weken "voltrokken" zou zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die mensen die gewoon kunnen nadenken afschildert als getikt.
V.
Sorry, je hebt gelijk. Wat dom van me dat ik niet vertrouw op ons evenwichtige justitie-apparaat dat zorgt voor al die rechtvaardige veroordelingen, nooit blundert, niet wereldvreemd is en nog nooit van verzachtende omstandigheden heeft gehoord.quote:
semantische masturbatie is dit. verder niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Pool het volgende:
Wat een ontzettend eenzijdig bericht van die kutkrant weer.![]()
De inbreker is dus gevlucht, overmeesterd en heeft daarna pas een paar klappen met de knuppel gehad. Dat mag nou eenmaal niet, dus die man moet niet zeiken.
-Je mag best een knuppel in huis hebben om inbrekers mee af te schrikken![]()
-Je mag best een overvaller met een knuppel slaan als die jou bedreigt met een tentharing![]()
Maar je mag niet voor eigen rechter spelen door een reeds overmeesterde inbreker nog wat klappen na te geven. Deze man is dus terecht opgepakt, typisch fok! en typisch de Telegraaf om daar dan over te gaan lopen zeiken. De rechter kan vervolgens nog oordelen dat sprake was van ontoerekeningsvatbaarheid of noodweerexces, maar het is volledig terecht dat deze man als verdachte is aangemerkt.
En de TT is ook kut. Jezelf verdedigen mag wél! Voor eigen rechter spelen mag niet. Kan een modje dat misschien even veranderen?![]()
Nee, het is dom van je dat je vervalt in stupide straatplatitudes over 'linkse justitie', wat geheel nergens over gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Wat dom van me dat ik niet vertrouw op ons evenwichtige justitie-apparaat dat zorgt voor al die rechtvaardige veroordelingen, nooit blundert, niet wereldvreemd is en nog nooit van verzachtende omstandigheden heeft gehoord.
Nou precies,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef BobRooney het volgende:
Sorry, maar als ik iets zie glinsteren, en ik word bedreigd, dan probeer ik die inbreker ook uit te schakelen.
Ik vind niet dat er overdreven veel geweld is gebruikt ook. Jammer dat justitie dat niet inziet. Of misschien zijn er dingen die wij niet weten.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Bij deze Pool.
Ik weet dat je je nu de tering studeert en uiteindelijk draait dat uit op een fijne baan en dito salaris.
Dat krijg je niet zomaar, daar ga je ruim 60 a 70 uur per week voor werken. En natuurlijk doe je dat niet voor jandoedel, je gaat dan ook een beetje knap wonen en rijden. Dan komt er een nooit-iets-gepresteerd-hebbende kankerleier bij je langs die jouw fijne spulletjes van je af wil pakken. Zomaar!
Dat laat niemand bij zijn volle verstand voor zijn ogen gebeuren.
Zo goed Pool?
Een inhoudelijk, gestructureerd verhaal is teveel voor je arme hoofdje? Geen wonder dat je het opneemt voor mensen die denken met hun honkbalknuppel, in plaats van met hun hersenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:48 schreef CANARIS het volgende:
[..]
semantische masturbatie is dit. verder niets.
ofwel droge lulkoek voor mensen die zichzelf graag horen lullen.
Uit onderzoek is gebleken dat de meeste rechters op de PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, het is dom van je dat je vervalt in stupide straatplatitudes over 'linkse justitie', wat geheel nergens over gaat.
Maar blijkbaar kun je niet beter. Geeft verder niet, hoor. Ieder zijn meug.
V.
Kijk als hij tijdens dit, die kerel op zijn bek had gerost met die knuppel vind ik hem niet fout, want hij trapt, nog je geeft hem een ros met die knuppel dus die blijft liggen... dan is hij overmeesterd ...quote:Daarop ging hij er meteen vandoor. Toen hij over een hekje wilde klimmen, zwenkte dit en viel hij op de grond. Ik kreeg nog een trap, maar zag toch kans hem te overmeesteren."
Is uit onderzoek ook niet gebleken dat rechters de wetten toepassen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat de meest rechters op de PvdA stemmen.
Hij moet maar van je spullen blijven, bovendien was het zelfverdedigingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef Flash55 het volgende:
[..]
Kijk als hij tijdens dit, die kerel op zijn bek had gerost met die knuppel vind ik hem niet fout, want hij trapt, nog je geeft hem een ros met die knuppel dus die blijft liggen... dan is hij overmeesterd ...
Maar ja iemand total loss slaan vind ik niet kunnen maar ik had hem zeker wel keihard aangepakt en eigelijk verdiend hij een nekschot, zo'n kerel kost alleen maar geld en hoofdpijn
die heeft een mooi landhuis met kamelen kado gekregen in land van afkomst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
En wat is er met het 'slachtoffer' gebeurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |