abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:44:22 #61
136 V.
Like tears in rain...
pi_49136586
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef wimmul het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, van welke kwaliteit jouw beoordelingsvermogen is...
Ik ben niet degene die mensen die gewoon kunnen nadenken afschildert als getikt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_49136599
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef Pool het volgende:
Verklaar je nader?
Bij deze Pool.

Ik weet dat je je nu de tering studeert en uiteindelijk draait dat uit op een fijne baan en dito salaris.
Dat krijg je niet zomaar, daar ga je ruim 60 a 70 uur per week voor werken. En natuurlijk doe je dat niet voor jandoedel, je gaat dan ook een beetje knap wonen en rijden. Dan komt er een nooit-iets-gepresteerd-hebbende kankerleier bij je langs die jouw fijne spulletjes van je af wil pakken. Zomaar!

Dat laat niemand bij zijn volle verstand voor zijn ogen gebeuren.

Zo goed Pool?
pi_49136622
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Verbal het volgende:
Integendeel, Pool komt op mij altijd vrij evenwichtig en rationeel over. Dat jij dat niet herkent zegt genoeg over jou

V.
Nou zeg!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:45:35 #64
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49136643
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Alleen jammer dat rationeel nadenken niet gebeurt wanneer je zoiets overkomt.
Ten eerste kunnen sommige mensen dat wél. Het komt ook voor dat inbrekers worden overmeesterd, zonder dat ze daarna helemaal lens geslagen worden. Dat is ook best iets wat de staat van mensen mag verlangen.

Mocht je dan toch in irrationaliteit vervallen, dan maak je nog kans op bepaald strafuitsluitingsgronden of strafverminderingsgronden. Maar je bent wel de fout in gegaan! Ik zeg dus ook niet dat ik niet begrijp dat die man een dergelijke woede-uitbarsting heeft gehad. Maar ik keur het nog steeds niet goed. En de wet ook niet, vandaar dat hij terecht als verdachte is aangemerkt.
pi_49136661
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:41 schreef Verbal het volgende:

[afbeelding]

V.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:46:20 #66
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_49136667
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die mensen die gewoon kunnen nadenken afschildert als getikt.

V.
Ik ook niet. Wanneer mijn vriendin verkracht zou worden neem ik jouw standpunt volledig over...hoewel ik niet verwacht dat mijn vonnis binnen een paar weken "voltrokken" zou zijn
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
pi_49136691
Was dat mij gebeurd, dan hadden ze een paar weken later een rottend lijk gevonden, ergens achteraf in de bosjes. Overgoten met benzine en in brand gestoken (zodat nergens sporen te vinden zijn). Niemand, helemaal NIEMAND bedreigt mij of mijn gezin. En zeker niet in mijn eigen huis.

Ik heb geen honkbalknuppel in huis - die heb ik ook niet nodig - maar wel een busje K-14. Dat vreet zo mooi iemands ogen weg. En spuit een straal tot op 6 meter. Laat maar komen die inbrekers, dan zorg ík er wel voor dat deze wereld een héél klein beetje veiliger wordt..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_49136710
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

[afbeelding]

V.
Sorry, je hebt gelijk. Wat dom van me dat ik niet vertrouw op ons evenwichtige justitie-apparaat dat zorgt voor al die rechtvaardige veroordelingen, nooit blundert, niet wereldvreemd is en nog nooit van verzachtende omstandigheden heeft gehoord.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49136741
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Pool het volgende:
Wat een ontzettend eenzijdig bericht van die kutkrant weer.

De inbreker is dus gevlucht, overmeesterd en heeft daarna pas een paar klappen met de knuppel gehad. Dat mag nou eenmaal niet, dus die man moet niet zeiken.

-Je mag best een knuppel in huis hebben om inbrekers mee af te schrikken
-Je mag best een overvaller met een knuppel slaan als die jou bedreigt met een tentharing

Maar je mag niet voor eigen rechter spelen door een reeds overmeesterde inbreker nog wat klappen na te geven. Deze man is dus terecht opgepakt, typisch fok! en typisch de Telegraaf om daar dan over te gaan lopen zeiken. De rechter kan vervolgens nog oordelen dat sprake was van ontoerekeningsvatbaarheid of noodweerexces, maar het is volledig terecht dat deze man als verdachte is aangemerkt.

En de TT is ook kut. Jezelf verdedigen mag wél! Voor eigen rechter spelen mag niet. Kan een modje dat misschien even veranderen?
semantische masturbatie is dit. verder niets.
ofwel droge lulkoek voor mensen die zichzelf graag horen lullen.

dinsdag 8 mei 2007 @ 11:49:19 #70
136 V.
Like tears in rain...
pi_49136775
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Wat dom van me dat ik niet vertrouw op ons evenwichtige justitie-apparaat dat zorgt voor al die rechtvaardige veroordelingen, nooit blundert, niet wereldvreemd is en nog nooit van verzachtende omstandigheden heeft gehoord.
Nee, het is dom van je dat je vervalt in stupide straatplatitudes over 'linkse justitie', wat geheel nergens over gaat.

Maar blijkbaar kun je niet beter. Geeft verder niet, hoor. Ieder zijn meug.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:49:48 #71
34156 Mirage
Smile !!!
pi_49136794
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef BobRooney het volgende:
Sorry, maar als ik iets zie glinsteren, en ik word bedreigd, dan probeer ik die inbreker ook uit te schakelen.

Ik vind niet dat er overdreven veel geweld is gebruikt ook. Jammer dat justitie dat niet inziet. Of misschien zijn er dingen die wij niet weten.
Nou precies,
kom zeg.. als ik hier oog in oog met iemand sta en hij bedreigt me met de dood (en ik ook nog iets zie glinsteren),
dan ram ik er op... en ik zal net zo lang doorrammen tot hij stil op de grond blijft liggen uit angst dat als ik te vroeg stop hij mij of mijn kinderen alsnog iets aandoet.

Het enige dat ik op zo'n moment zou denken is "als ik niet hard genoeg sla, hij mij neersteekt is e rniemand die mijn kinderen kan beschermen !!"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:50:15 #72
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49136814
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Bij deze Pool.

Ik weet dat je je nu de tering studeert en uiteindelijk draait dat uit op een fijne baan en dito salaris.
Dat krijg je niet zomaar, daar ga je ruim 60 a 70 uur per week voor werken. En natuurlijk doe je dat niet voor jandoedel, je gaat dan ook een beetje knap wonen en rijden. Dan komt er een nooit-iets-gepresteerd-hebbende kankerleier bij je langs die jouw fijne spulletjes van je af wil pakken. Zomaar!

Dat laat niemand bij zijn volle verstand voor zijn ogen gebeuren.

Zo goed Pool?
Bedankt voor je uitleg. Nogmaals, ik weet ook niet hoe ik gereageerd zou hebben in die situatie. En ik vind ook dat die kansloze veelplegers gewoon een baan moeten zoeken en dat ze niet moeten huilen als hen iets overkomt tijdens een inbraak.

Ik betwijfel wel of ik die man nog drie tikken na zou geven met een honkbalknuppel. Ik vermoed van niet. Maar er is kans dat ik het uit woede wel zou doen. Alleen ben ik dan van mening dat ik wel straf verdien. Je mag geen eigen rechter spelen, ook niet uit woede.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:52:53 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49136912
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:48 schreef CANARIS het volgende:

[..]

semantische masturbatie is dit. verder niets.
ofwel droge lulkoek voor mensen die zichzelf graag horen lullen.
Een inhoudelijk, gestructureerd verhaal is teveel voor je arme hoofdje? Geen wonder dat je het opneemt voor mensen die denken met hun honkbalknuppel, in plaats van met hun hersenen.
pi_49136919
Maar goed, bij de beste man is al 3 keer ingebroken. Dus heel genuanceerd dacht hij er niet over.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:55:10 #75
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_49136990
Geef die inbreker een spuitje, en die man die onterecht in de gevangenis zit een beloning, zo zou het eerlijker zijn!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_49137011
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, het is dom van je dat je vervalt in stupide straatplatitudes over 'linkse justitie', wat geheel nergens over gaat.

Maar blijkbaar kun je niet beter. Geeft verder niet, hoor. Ieder zijn meug.

V.
Uit onderzoek is gebleken dat de meeste rechters op de PvdA stemmen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49137021
quote:
Daarop ging hij er meteen vandoor. Toen hij over een hekje wilde klimmen, zwenkte dit en viel hij op de grond. Ik kreeg nog een trap, maar zag toch kans hem te overmeesteren."
Kijk als hij tijdens dit, die kerel op zijn bek had gerost met die knuppel vind ik hem niet fout, want hij trapt, nog je geeft hem een ros met die knuppel dus die blijft liggen... dan is hij overmeesterd ...

Maar ja iemand total loss slaan vind ik niet kunnen maar ik had hem zeker wel keihard aangepakt en eigelijk verdiend hij een nekschot, zo'n kerel kost alleen maar geld en hoofdpijn
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:56:56 #78
136 V.
Like tears in rain...
pi_49137068
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat de meest rechters op de PvdA stemmen.
Is uit onderzoek ook niet gebleken dat rechters de wetten toepassen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:57:02 #79
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_49137071
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef Flash55 het volgende:

[..]

Kijk als hij tijdens dit, die kerel op zijn bek had gerost met die knuppel vind ik hem niet fout, want hij trapt, nog je geeft hem een ros met die knuppel dus die blijft liggen... dan is hij overmeesterd ...

Maar ja iemand total loss slaan vind ik niet kunnen maar ik had hem zeker wel keihard aangepakt en eigelijk verdiend hij een nekschot, zo'n kerel kost alleen maar geld en hoofdpijn
Hij moet maar van je spullen blijven, bovendien was het zelfverdediging
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_49137108
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
En wat is er met het 'slachtoffer' gebeurd?
die heeft een mooi landhuis met kamelen kado gekregen in land van afkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')