Ja! En met Janice!! "OH MY GOD!"quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:36 schreef highway101 het volgende:
Gister die van de geboorte van Emma gezien eind season 8/ begin season 9. Leuke afleveringen zijn dat met Ross.
Nee tegen Chandler als ze gaan bluffen dat ze seks willen hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij zegt ze dat tegen iemand die ze leuk vindt. Een nieuwe date of zo.
Rachel die tegen Monica zegt, "Rachel could I see you for a moment" omdat ze van naam hebben gewisseld vanwege dat Rachel geen verzekering heeft. Ze ontmoeten twee doctors in het ziekenhuis (waarvan George Clooney).. geloof ik...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
"Rachel, could I see you for a moment?"
Welke aflevering?
Die ook. Maar ik doelde op een anderequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rachel die tegen Monica zegt, "Rachel could I see you for a moment" omdat ze van naam hebben gewisseld vanwege dat Rachel geen verzekering heeft. Ze ontmoeten twee doctors in het ziekenhuis (waarvan George Clooney).. geloof ik...
Dat is zo een toffe aflevering. Ik heb echt op de grond gelegen van het lachen wanneer chandler vast wordt gezet door Rachel aan die filekast, en wanneer hij zijn arm naar voren trekt dan gaat er zo een la tegen zijn kop en dan diet hij weer zoi een typische bewegingquote:Op zondag 27 mei 2007 11:56 schreef Derfel het volgende:
Chandler als hij opgesloten zit(met handboeien aan een stoel vast) in het kantoor van Rachel's baas Joanna
"Look at me! I'm Chandler! Could I be wearing any more cloths? Maybe if I wasn't going, COMANNDO!!"quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
"The one where no one is ready" is er nu op. Toch 1 van de meest briljante aflevering
Vind ik de beste persoonlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
"The one where no one is ready" is er nu op. Toch 1 van de meest briljante aflevering
Dat meisje kan d'r eigen naam niet eens uitspreken, Nederlands my assquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
trouwens, allemaal even stemmen op meandmyfriends.nl op de football-aflevering(dat is toch de aflevering met dat Nederlandse meisje en dat Joey Nederland verwart met Neverland?
)
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef highway101 het volgende:
Toch wel leuk dat er wat Nederlandse elementen in zitten, zoals Gunther en die ouwe vrouw in Ross' apartment.
Wij zitten ook in Prison Breakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef highway101 het volgende:
Toch wel leuk dat er wat Nederlandse elementen in zitten, zoals Gunther en die ouwe vrouw in Ross' apartment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |