quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Lariekoek het volgende:
Een man met twee oorbellen is dubbel homo!
aldus de homo'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
links is goed sukkel. rechts is fout!
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
links is goed sukkel. rechts is fout!
quote:In Noord Holland schieten ze standaard links gaatjes. Na jaren niet durven (studentenmilieu, past niet bij jongens) heb ik er eindelijk een laten zetten. Rechts nog wel. De reacties zijn niet positief, 'moet dat nou', 'jee, kijk hem'. Twee meisjes, die de code kennen uit juwelierszaak, vroegen stiekem op de man af 'Ben je homo'. De jongens kennen de code niet, maar vinden me er toch een. Ben er zelf nog niet uit overigens. Intussen denk ik aan een tweede oorbel van de zomer!
En doe dan precies het overgesteldequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:49 schreef superbam het volgende:
waarom doe je niet gewoon wat je zelf wilt/mooi vindt?
Dat heb ik!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:49 schreef superbam het volgende:
waarom doe je niet gewoon wat je zelf wilt/mooi vindt?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:46 schreef Spelbesturing het volgende:
maar rechts is dus voor homo's?
Eh,dan lopen er heel veel gay vuilnismannen hier,want bijna iedereen heeft er twee OF MEER in hun oren (en god weet waar nog meer) hangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Jordy-B het volgende:
Idd... met twee oorbellen schijn je echt een nicht als 'n paard te zijn.
Die graaien dan ook de hele dag naar andermans zakquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef dborhem het volgende:
[..]
Eh,dan lopen er heel veel gay vuilnismannen hier,want bijna iedereen heeft er twee OF MEER in hun oren (en god weet waar nog meer) hangen.![]()
Ja, hoewel een homo met een beetje ballen natuurlijk meteen voor een prins Albert gaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:46 schreef Spelbesturing het volgende:
maar rechts is dus voor homo's?
nahja dat zie je niet en het is ook niet voor homosquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, hoewel een homo met een beetje ballen natuurlijk meteen voor een prins Albert gaat![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die graaien dan ook de hele dag naar andermans zak
Da's fijn als door dat stukkie metaal de detector afgaat bij de discotheek.... fouillering........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, hoewel een homo met een beetje ballen natuurlijk meteen voor een prins Albert gaat![]()
[..]
of bouwvakkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Evil_Jur het volgende:
kamper?
[..]
Jezelf quoten in je signature.quote:
Voor jezelf is het rechts ho en links he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:49 schreef Flyga het volgende:
rechts is toch homo juist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |