abonnement Unibet Coolblue
pi_49132092
NOS gaat nog wel 50 jaar door met Songfestival
Nog even en dan barst het grootste zangspektakel van de wereld weer los, het Eurovisie Songfestival. Dit jaar verdedigt Edsilia Romley de Nederlandse driekleur en hoopt ze met On Top of the World hoge ogen te gooien. Directeur Gerard Dielessen is namens de NOS opdrachtgever van het evenement. Modernisering en eigentijds zijn de twee toverwoorden, die het Songfestival tegenwoordig kenmerken. Het moet hipper van de NOS. 'Wij als NOS gaan er absoluut mee door, ook al bestaat het Songfestival nog 50 jaar!'

Donderdag doet Edsilia Romley een gooi naar eeuwige roem. Met haar traditionele songfestivalliedje On Top of the World gaat ze proberen voldoende punten bij elkaar te schrapen voor een plek in de finale van het Eurovisie Songfestival op zaterdag 12 mei. Geen gemakkelijke opgave, want het nummer blijkt vooralsnog niet erg populair in Europa. Als ze donderdag uitgeschakeld, dan moet Nederland volgende jaar weer via een voorronde de finale proberen te halen. En zoals altijd, wordt dan geroepen dat Nederland er beter aan doet te stoppen met het Songfestival. NOS directeur Gerard Dielessen is het daar niet mee eens. 'Laat ik er helder over zijn, de NOS trekt de stekker er niet uit! Het is een EBU initiatief, dat al ruim 50 jaar bestaat en zal ook nog wel 50 jaar bestaan. Vanwege de traditie.' Die traditie die in ons land maar krampachtig blijkt zoeken naar een winnend liedje. De EBU is het festival aan het moderniseren en daar moeten wij ook nog de juiste weg in weten te vinden. Maar ik heb wel vorig jaar gezegd, dat wij als NOS er absoluut mee door gaan zolang het Songfestival bestaat, al is het nog...

...lees verder op http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=571
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:21:14 #2
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_49132129
Lees verder.... Zulks een spam.
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 8 mei 2007 @ 16:39:11 #3
35237 Nuongirl
pi_49148886
spam
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')