Ik heb geen origineel gezien maar wat ik in de quote te zien kreeg was volgens mij bijna banwaardigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe schattig het origineel was!?
Ik dacht dat iedereen dáár misselijk van werd.![]()
Ik vond het al zo lullig van je....... ik vraag om een knufje....... krijg ik dat, ik durfte meteen niet meer in de SC te komen. @@quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe schattig het origineel was!?
Ik dacht dat iedereen dáár misselijk van werd.![]()
Hoe de fuck krijg ik dit nou voor elkaar?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen origineel gezien maar wat ik in de quote te zien kreeg was volgens mij bijna banwaardig![]()
Kweet niet of jij het wel voor elkaar gekregen had... een quote aanpassen is immers simpel zat, en het aanpassen van een linkje in een quote is ook peanutsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg ik dit nou voor elkaar?!![]()
Euh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kweet niet of jij het wel voor elkaar gekregen had... een quote aanpassen is immers simpel zat, en het aanpassen van een linkje in een quote is ook peanuts![]()
Knuffels!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
In de hoop dat iedereen nu wel geweaun de normale ziet?
[afbeelding]
Volgens mij een foto van jou met het allerliefste meisje??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
In de hoop dat iedereen nu wel geweaun de normale ziet?
[afbeelding]
Heb jij geen aquarium te verschonen?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij een foto van jou met het allerliefste meisje??![]()
5.2 miljoen bruto geloof ik....... minus 29% kansspelbelasting... dus we doen ons best...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel geld gaan we winnen eigenlijk?!![]()
Wat is de jackpot!?![]()
Kunnen we dan Fok! kopen!?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
5.2 miljoen bruto geloof ik....... minus 29% kansspelbelasting... dus we doen ons best...![]()
Mwah... weet niet, zou wel eens een grensgevalletje kunnen zijn..... maar willen we dat wel??quote:
Ik wil rood!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... weet niet, zou wel eens een grensgevalletje kunnen zijn..... maar willen we dat wel??![]()
LOL... maar ik hoef geen rood... misschien kun je je inkopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil rood!
Ik wil edits kunnen lezen!![]()
Ik ben ook al heul blij met een PS3 trouwensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... maar ik hoef geen rood... misschien kun je je inkopen![]()
Dat komt dan sowieso goed, compleet met alle verkrijgbare spellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook al heul blij met een PS3 trouwens![]()
Hoezo zou je al die tiepo's willen lezenquote:
FFXIII is genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt dan sowieso goed, compleet met alle verkrijgbare spellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |