MPG naar Arnhem afreist (hopelijk kan hij daar wel blijven pitten)quote:
Slaap lekkerquote:[..]
truste !![]()
![]()
Tof programma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef Sebasser het volgende:
We moeten elkaar maar niet meer zien.
Ik kijk nu ook scrubs.
Trusten vriend!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Ik peer 'm ook, nog even scrubs kijken vanuit de mand
Welteruste allemaal
anytime, ik heb een hele toffe slaapbankquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG naar Arnhem afreist (hopelijk kan hij daar wel blijven pitten)
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
stoer... betekent dat zo van...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
anytime, ik heb een hele toffe slaapbank
truste![]()
![]()
Behalve ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:32 schreef Sebasser het volgende:
Nu ben ik er weer, en nu gaat iedereen slapen?
Het staat in mijn ondertitel hoor vriend! Maar ik krijg de volledige titel er niet in. Fair enough?quote:
Als jij tevreden bent ben ik het ook maat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het staat in mijn ondertitel hoor vriend! Maar ik krijg de volledige titel er niet in. Fair enough?
Ik ben tevreden vriend! Geniet van je bakkie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent ben ik het ook maat.![]()
Ik ga mijn bakkie zo halen, maar bedankt vriend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben tevreden vriend! Geniet van je bakkie!
pfoe lange dag! Ik draag mijn taak volledig over aan jou jonge!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga mijn bakkie zo halen, maar bedankt vriend.![]()
Aaah ga jij er nu ook al vandoor, jammer, maar je bent zeker moe ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
pfoe lange dag! Ik draag mijn taak volledig over aan jou jonge!!
Oooh je bent al weg, jah dan ben je wel moe inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
pfoe lange dag! Ik draag mijn taak volledig over aan jou jonge!!
Neem je ook een bakje voor mij mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan ben ik nu even koffie halen, tot straks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |