Ach... dat vind ik zielig....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag 2 dochters, die noem ik dan bert en ernie
Hehe, jouw lambo! Die gele is toch van jou??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf nu gewoon elke avond rond 00:00 m'n sprinter dwars over de straat parkeer, en die van m'n broertje aan de andere kant van de straat, dan meot 't al een stuk rustiger zijn...
En ik zal niet meer met m'n lambo zo laat thuiskomen, dan wordt ook de hele buurt wakker denk
Goed plan van die sprintersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf nu gewoon elke avond rond 00:00 m'n sprinter dwars over de straat parkeer, en die van m'n broertje aan de andere kant van de straat, dan meot 't al een stuk rustiger zijn...
En ik zal niet meer met m'n lambo zo laat thuiskomen, dan wordt ook de hele buurt wakker denk
Ik zal 't onthoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ach... dat vind ik zielig....![]()
* ]geeft eer-ik bij voorbaat al aan @ [url=http://www.kinderbescherming.nl/]http://www.kinderbescherming.nl/[/url![]()
Nee, ik heb een zwartequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, jouw lambo! Die gele is toch van jou??
Australië kan ik financieel voordelig al vast fixenquote:
Ik noem ze tenminste 51 en 128quote:
dat lijkt me heel erg gaaf jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Australië kan ik financieel voordelig al vast fixen
Zeker naar de inspiratiebron voor verwekkingquote:
slaap lekker schatjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef OA het volgende:
hmmmmmmmm, over minder dan 6 uur roept mijn wekker weer...![]()
Bedtijd voor deze KSC'er dus!![]()
Truste!
Trusten OA!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef OA het volgende:
Truste!
Truste OAquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef OA het volgende:
Truste!
Daar zou ik me nog wel in kunnen vindenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker naar de inspiratiebron voor verwekking
quote:* ]MPG denkt erover OA ook aan t geven,
lars nietquote:
*mompelt iets over oorlog en jodenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, da's lekker, 'gewoon' een nummer geven
Oke, eenenvijftig en honderdachtentwintig dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, da's lekker, 'gewoon' een nummer geven
Zet het anders tussen je naam en je avatar in, zou ik erg leuk vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En hiermee meldt zich voor een deel van de nacht ook de:
NachtWacht's Assistant Manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |