is goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wil ook nog naar griekenland
Samen gaan?
En hiermee meldt zich voor een deel van de nacht ook de:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Sander170 het volgende:
Zo allemaal een hele GoedeNacht, en hier is weer de enige echte NachtWacht.![]()
We gaan er weer flink tegenaan vannacht.![]()
Bonne nuit, garde de la nuitquote:
dat heb ik ook jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou best een keer naar griekenland gaan, maar er zijn zoveel landen waar ik graag een keer heenwil
Ha, gezelligquote:
Ik ben er nu een aantal maal geweest en zou ook best nog eens terug willen. Maar dan naar het vaste land, Athene bijv..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou best een keer naar griekenland gaan, maar er zijn zoveel landen waar ik graag een keer heenwil
Ik kan ook nog wel een flinke waslijst opsommenquote:
Wheheh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
we hebben het er wel pas over gehad dat we een keer naar amerika willen, omdat de opa van lars daar vandaan komt.
maar ja, we hebben het ook over de namen van onze eventuele kinderen gehad, dus wanneer we naar amerika gaan weet ik niet
Dan moet ik dus al helemaal haast makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
tijdens m'n studie ga ik sowieso naar afrika en amerika, maar nieuw zeeland staat hoog op m'n lijstje, ijslang zou ik ook graag een keer kijken, en zo is er nog veeeeeeeeeel meer..
Ik moet echt maar snel miljonair worden, muck van lars afpakken, en een wereldreis gaan maken
Ik zat er net aan te denken ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bonne nuit garde de la nuit zal je bedoelen
Zeker doen!! Graftdingen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
@#$@#^@#$^&*&^*(#!@#!
Er rijdt hier iemand de hele tijd met z'n 2#$)*#$scooter door de straat
Nog 1 rondje en ik schop 'm verdomme van dat ding af
Amerika...dat staat echt laag op mijn lijst...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
we hebben het er wel pas over gehad dat we een keer naar amerika willen, omdat de opa van lars daar vandaan komt.
Wij ook al weleens... maar dat hoeft niets te betekenen hoor...quote:maar ja, we hebben het ook over de namen van onze eventuele kinderen gehad, dus wanneer we naar amerika gaan weet ik niet
scooterpaupersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
@#$@#^@#$^&*&^*(#!@#!
Er rijdt hier iemand de hele tijd met z'n 2#$)*#$scooter door de straat
Nog 1 rondje en ik schop 'm verdomme van dat ding af
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
tijdens m'n studie ga ik sowieso naar afrika en amerika, maar nieuw zeeland staat hoog op m'n lijstje, ijslang zou ik ook graag een keer kijken, en zo is er nog veeeeeeeeeel meer..
Ik moet echt maar snel miljonair worden, muck van lars afpakken, en een wereldreis gaan maken
wat mij betreft? of die wereldreis?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik dus al helemaal haast maken... wil ik jou nog ff voor zijn
Exact mijn gedachten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
scooterpaupers
Jumpen
De jeugd van tegenwoordig
wereldreis met jouquote:
Jumpers!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
scooterpaupers
Jumpen
dat ligt voor ons een beetje anders, omdat zijn familie daar vandaan komtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef OA het volgende:
[..]
Amerika...dat staat echt laag op mijn lijst...
[..]
haha, inderdaadquote:Wij ook al weleens... maar dat hoeft niets te betekenen hoor...Dan heb je er maar vast over nagedacht... hoeft dat later niet meer.
![]()
Ik denk dat ik vanaf nu gewoon elke avond rond 00:00 m'n sprinter dwars over de straat parkeer, en die van m'n broertje aan de andere kant van de straat, dan meot 't al een stuk rustiger zijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
scooterpaupers
Jumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |