Oh zij wel? Ik wacht al een paar weken. Nee aan de overname kan het niet liggen, maar opvallend is het wel. Nooit problemen bij de ABN en nu is het al een paar weken een zooitje. Pasafgifte is een rommeltje, internetbankieren is al een week lang kapot.. Ze zijn niet echt lekker bezig.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef Cosworth het volgende:
Vandaag kreeg ik die vraag, nadat ze een nieuwe pinpas had gekregen...![]()
Overdrijven is ook een vak, IB is pas 1 dag kapoet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh zij wel? Ik wacht al een paar weken. Nee aan de overname kan het niet liggen, maar opvallend is het wel. Nooit problemen bij de ABN en nu is het al een paar weken een zooitje. Pasafgifte is een rommeltje, internetbankieren is al een week lang kapot.. Ze zijn niet echt lekker bezig.
Nouja, het einde van de maand, als de betalingen eruit moeten, is ook best een beetje een kuttijdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:36 schreef Rekkie het volgende:
Altijd verbazingwekkend dat mensen altijd ergens gebruik van willen maken als iets niet werkt
mee eens... prioriteit is toch best critical zou je denken....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef Heathen het volgende:
godverdomme, gisteren al defect nu nog steeds? Zoiets moet binnen enkele uren verholpen worden.
En jij denkt werkelijk dat ze nu achterover hangen en niets doen en wachten todat iemand gaat klagen??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef Heathen het volgende:
godverdomme, gisteren al defect nu nog steeds? Zoiets moet binnen enkele uren verholpen worden.
dan doen wij meestal als onze site niet werktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat ze nu achterover hangen en niets doen en wachten todat iemand gaat klagen??
Oversporig gebruik van die smilie btw. De kracht is er al uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat ze nu achterover hangen en niets doen en wachten todat iemand gaat klagen??
Hoeft niet, maar als een serverrack, switch, instelling whatever dan ook maar tegenwerkt hang je al.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Oversporig gebruik van die smilie btw. De kracht is er al uit.
Verder om in te gaan op je reactie. Nee dat denk ik niet. Wat ik wel denk is dat er kundige mensen zijn die zoiets binnen enkele uren wel moeten kunnen oplossen. Zoiets hoeft echt niet een dag te duren.
quote:Internet Bankieren is tijdelijk verminderd beschikbaar wegens grote drukte. Wij betreuren het zeer dat we u niet de service kunnen bieden die u van ABN AMRO bent gewend
Ja jij alleen ja. Goed gezegd. Maar dit is een professioneel bedrijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar als een serverrack, switch, instelling whatever dan ook maar tegenwerkt hang je al.
Het installeren wat ik doe kan ook in een uur, toch zijn er server omgevingen zo complex dat ik wel een dag bezig kan zijn......![]()
![]()
Een mede-slachtoffer!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, da's nog niets...
FrieslandBank internetbankieren is pas hopeloos.
Wil je inloggen... Krijg je een leeg scherm met de melding dat de pagina niet geladen kon worden.
Ben je eindelijk ingelogd... Klik je een paar keer en krijg je dezelfde melding weer...
Dan is het eindelijk gelukt om een betaling klaar te zetten om te tekenen...
En dan lig je er weer uit...
Dan een half uur lang niet meer kunnen inloggen...
En dan eindelijk tekenen...
En dat is in willekeurige volgorde de wekelijkse praktijk...
En als je ze mailt? Verwijzen ze je door naar de helpdesk...
En als je de helpdesk belt? Krijg je een heel aardig iemand die je goed helpt...
Maar hij/zij krijgt het probleem niet verholpen... Want iedereen heeft het...
"Volgend jaar komt er een nieuwe versie"...
De schrale troost die me er van weerhoudt om naar een andere bank te gaan
Dit gaat over de ABN Amro hoor, niet over een of andere bank van een afvallige provinciequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Een mede-slachtoffer!
5 keer opnieuw proberen om de opdracht te tekenen en 5 keer eruit gegooid worden vanwege 1 of andere vagen foutmelding.
Daarna het zo zat zijn dat je het niet eens meer gaat proberen.
Volgende dag weer inloggen, al je opdrachten die klaar stonden om getekend te worden verwijderd
Dan had je eerder met deze opmerking moeten komen....... toen mensen over Postbank begonnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:39 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dit gaat over de ABN Amro hoor, niet over een of andere bank van een afvallige provincie
Euhm nee.. Dit gaat niet alleen over de ABN Amro want er wordt in dit topic over tal van andere banken geklaagd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:39 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dit gaat over de ABN Amro hoor, niet over een of andere bank van een afvallige provincie
quote:De huisstijl van ABN AMRO Internet Bankieren is vernieuwd. De werking is hetzelfde gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |