Ik vind 7 miljoen euro een mooi bedrag voor Afellay. Aissati wordt veel meer waard; Die moet je echt koesteren en op termijn het middenveld aan hem ophangen. Met Schaars en El Ahmadi in de rug van Aissati heb je net ff wat meer body op het middenveld en als je daar achter Simons en Van der Leegte puin laat ruimen, dan domineert PSV de meeste wedstrijden vrij simpel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus jij vind een Afellay maar 7 miljoen euro waard?
Lijkt me niet dat PSV een Afellay die dit seizoen enorm gegroeit is zo van de hand doet.
Je kan me gewoon niet vertellen dat er met het bereiken van de kwartfinale CL en het volledig incasseren van de TV-gelden vanwege het ontbreken van een 2e Nederlandse deelnemer, geen geld is om te investeren.
Dan moet je godverdomme elk jaar de CL winnen wil je geld aan spelers uit kunnen geven zonder dat je daarvoor transferopbrengsten moet gebruiken......beetje krom toch?
Verder meen ik me te herinneren dat er sowieso 5 miljoen euro te besteden valt, tel daar de 4 a 5 miljoen euro die Robert heeft opgebracht met de verkoop aan Betis bij op en je zit al op 9.
Beasley zal nog wel verkocht worden voor om en nabij 1 miljoen, Vayrinen gaat ook vertrekken, 2-3 miljoen
Zonder dat je deze spelers gaat missen is er dus al 12-14 miljoen euro beschikbaar om te investeren.
Voor PSV tv maakt hij natuurlijk wel een uitzondering.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden![]()
Idd, zoals Dikke Koe het nu brengt komt het over als: "we kunnen geen goede vervangers halen, maar we geen wel heel veel subtoppers halen".quote:Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over![]()
Hij heeft een leuke eindpass en hij kan een balletje bij zich houden, maar hij vertraaaaaagt het spel enorm, kan fysiek weinig hebben en komt leiderschap tekort om een aanvoerder te kunnen zijn. Verder overigens een prima gozer en hij mag best bij PSV in de basis voetballen, maar niet als belangrijkste man en zeker niet als hij in te ruilen is voor Schaarsquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Dylan Dog het volgende:
cult is geen fan van Ibi, ik ben een groot fan. Sterker nog, ik zou hem aanvoerdr maken van het nieuwe PSV.
Ik ben ook niet zo'n fan van Ibi, maar hij moet wél gewoon blijven. Tenzij er een bod komt wat je niet kan laten liggen maar dan denk ik aan 15+ miljoen, en dat bod komt er niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Dylan Dog het volgende:
cult is geen fan van Ibi, ik ben een groot fan. Sterker nog, ik zou hem aanvoerdr maken van het nieuwe PSV.
Tuurlijk komt dat er niet. Je moet Ibi ontzettend belangrijk maken: dus aanvoerder. Als hij zich doorontwikkelt en 30 wedstrijden in de competitie gaat spelen (dit jaar 27, het jaar ervoor 23), gaat hij echt 12+ goals maken en imponeren, ben ik zeker van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van Ibi, maar hij moet wél gewoon blijven. Tenzij er een bod komt wat je niet kan laten liggen maar dan denk ik aan 15+ miljoen, en dat bod komt er niet.
hij laat het weten via PSV.tv de eigen media van de club gebruikt gewoon, lijkt me ook logsichquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden![]()
Dit seizoen is er zeker roofbouw op hem gepleegd, dat had voorkomen kunnen worden door hem te rouleren met Isi imo. Alleen wou dikke Koe daar niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
Is er de laatste jaren ook niet een beetje roofbouw gepleegt op Ibi? Al vijr jong kwam hij in de basis en veel aan spelen toe, daardoor rem je de groei. Toen Ibi & Isi dit seizoen na de zomer in eindhoven kwamen waren ze beide enorm gegroeidDaarbij speelde Ibi veel jeugdtoernooien en moest hij na blessures vaak snel weer spelen omdat we niet zo breed zaten in de creatieve middenvelders........
Die zit er wel heerlijk inquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien is Vasquez van IFK wel wat.
Mazzelpik
Inderdaad. Erg prettig dat PSV nog niet mee heeft hoeven doen. Gewoon de plaatsing voor Europa verdelen n.a.v. de eindstand. Niet dmv van dit. Het is enkel alleen aantrekkelijk voor de ploegen die in principe net onder de Europese tickets eindigen. (dus zeg maar plaats 7,8,9)quote:
Ach, als Ajax zich niet weet te plaatsen voor voorronde CL zullen de playoffs volgend jaar wel weer afgeschaft worden.quote:
ik neem niet aan dat Koe dat alleen beslist, bovendien was dat ook geen garantie geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit seizoen is er zeker roofbouw op hem gepleegd, dat had voorkomen kunnen worden door hem te rouleren met Isi imo. Alleen wou dikke Koe daar niet aan.
De Jong mag ook vertrekken bij HSV.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef cultheld het volgende:
Wesley Sonck mag transfervrij vertrekken uit Gladbach: Hopelijk krijgt Koeman er geen lucht van![]()
Toch is dat geld er niet. PSV heeft moeten saneren na Hiddink's wensen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan me gewoon niet vertellen dat er met het bereiken van de kwartfinale CL en het volledig incasseren van de TV-gelden vanwege het ontbreken van een 2e Nederlandse deelnemer, geen geld is om te investeren.
Dan moet je godverdomme elk jaar de CL winnen wil je geld aan spelers uit kunnen geven zonder dat je daarvoor transferopbrengsten moet gebruiken......beetje krom toch?
Verder meen ik me te herinneren dat er sowieso 5 miljoen euro te besteden valt, tel daar de 4 a 5 miljoen euro die Robert heeft opgebracht met de verkoop aan Betis bij op en je zit al op 9.
Beasley zal nog wel verkocht worden voor om en nabij 1 miljoen, Vayrinen gaat ook vertrekken, 2-3 miljoen
Zonder dat je deze spelers gaat missen is er dus al 12-14 miljoen euro beschikbaar om te investeren.
Zeker wel, maar Van Raaij was nog zacht om het hart. Hiddink pikte dat handig in. Timmer daarentegen wist wel van de hoed en de rand. Hoe ongenuanceerd ook soms.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij moesten we ook al op de kleintjes letten onder Hiddink..
Het is me een raadsel hoe je dan aan zulke talenten had moeten komen. PSV kan zich alleen af en toe wat Zuid-Amerikaans veroorloven. En de eigen echte talenten zijn nog te jong voor het hoogste niveau. Hiddink speelde overigens 100% op eer, pakken wat je pakken kunt, met vooral de beste mensen van dat moment. Koeman heeft het wat dat betreft al beter gedaan, onder andere met Zeefuik, maar ook Aissati is natuurlijk prima vooruitgaan (bij Twente dan wel) en Beerens is bij NEC in ieder geval weer aan spelen toegekomen. Da Costa heeft ook nog wat aan Alex en Cocu gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ach soms moet je risico's nemen om stappen voorwaarts te doen, eigenlijk had dat vorig jaar al moeten gebeuren. Je wist dat Alex, Gomes, Farfan en Cocu dit jaar mogelijk zouden vertrekken. Zo hadden de nieuwe talentvolle jongens nog ff kunnen leren van de ouderen en waren ze voor komend seizoen speelklaar geweest. Nu met het naderende vertrek van Alex, het stoppen van Cocu loop je achter de feiten aan.
Zie Operatie Centurion.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Van Raaij was nog zacht om het hart. Hiddink pikte dat handig in. Timmer daarentegen wist wel van de hoed en de rand. Hoe ongenuanceerd ook soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |