abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49190675
Afellay is een international, Schaars heeft het gehele jaar amper gespeeld. AZ zou eerder geld bij moeten leggen in mijn ogen.

Aissati gaat kiezen voor Marokko, tenminste dat maakte ik wel op uit zijn woorden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49190965
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dus jij vind een Afellay maar 7 miljoen euro waard?

Lijkt me niet dat PSV een Afellay die dit seizoen enorm gegroeit is zo van de hand doet.

Je kan me gewoon niet vertellen dat er met het bereiken van de kwartfinale CL en het volledig incasseren van de TV-gelden vanwege het ontbreken van een 2e Nederlandse deelnemer, geen geld is om te investeren.

Dan moet je godverdomme elk jaar de CL winnen wil je geld aan spelers uit kunnen geven zonder dat je daarvoor transferopbrengsten moet gebruiken......beetje krom toch?

Verder meen ik me te herinneren dat er sowieso 5 miljoen euro te besteden valt, tel daar de 4 a 5 miljoen euro die Robert heeft opgebracht met de verkoop aan Betis bij op en je zit al op 9.

Beasley zal nog wel verkocht worden voor om en nabij 1 miljoen, Vayrinen gaat ook vertrekken, 2-3 miljoen

Zonder dat je deze spelers gaat missen is er dus al 12-14 miljoen euro beschikbaar om te investeren.
Ik vind 7 miljoen euro een mooi bedrag voor Afellay. Aissati wordt veel meer waard; Die moet je echt koesteren en op termijn het middenveld aan hem ophangen. Met Schaars en El Ahmadi in de rug van Aissati heb je net ff wat meer body op het middenveld en als je daar achter Simons en Van der Leegte puin laat ruimen, dan domineert PSV de meeste wedstrijden vrij simpel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49191500
Afellay moet je gewoon niet wegdoen. Die is regelmatig 1 van de betere spelers geweest. Hij heeft bovendien dit seizoen 27 wedstrijden gespeeld, dus er zit wel degelijk verbetering in zijn fysieke gesteldheid. Stijn Schaars heeft meer wedstrijden gemist dit jaar.

Daarnaast heeft AZ een goed einde van het seizoen gedraaid met Jenner, De Zeeuw, Cziommer en Martens. Schaars zal zich volgend jaar dus weer opnieuw moeten bewijzen bij AZ. Het is niet dat we de bepalende speler van AZ van het afgelopen siezoen zouden weghalen. De hoofdprijs hoeft dus niet betaald te worden, helemaal niet met een 2-jarig contract.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:04:46 #154
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49193176
cult is geen fan van Ibi, ik ben een groot fan. Sterker nog, ik zou hem aanvoerdr maken van het nieuwe PSV.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:06:28 #155
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49193235
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden
Voor PSV tv maakt hij natuurlijk wel een uitzondering.
quote:
Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over
Idd, zoals Dikke Koe het nu brengt komt het over als: "we kunnen geen goede vervangers halen, maar we geen wel heel veel subtoppers halen".

Breedte van de selectie is alleen van belang als je ook genoeg diepte hebt. Je kan wel 3 van der Leegtes halen maar aangezien je maar 11 man op mag stellen zal je toch ook gewoon een vervanger van Cocu moeten halen die ook daadwerkelijk kwaliteit heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49193282
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Dylan Dog het volgende:
cult is geen fan van Ibi, ik ben een groot fan. Sterker nog, ik zou hem aanvoerdr maken van het nieuwe PSV.
Hij heeft een leuke eindpass en hij kan een balletje bij zich houden, maar hij vertraaaaaagt het spel enorm, kan fysiek weinig hebben en komt leiderschap tekort om een aanvoerder te kunnen zijn. Verder overigens een prima gozer en hij mag best bij PSV in de basis voetballen, maar niet als belangrijkste man en zeker niet als hij in te ruilen is voor Schaars .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:07:49 #157
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49193283
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van Ibi, maar hij moet wél gewoon blijven. Tenzij er een bod komt wat je niet kan laten liggen maar dan denk ik aan 15+ miljoen, en dat bod komt er niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49193339
Ik ben ook een groot fan. Een van mijn favoriete, zoniet de favoriet, van dit PSV voor mij. Maar om hem nou al aanvoerder te maken?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:13:37 #159
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49193487
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n fan van Ibi, maar hij moet wél gewoon blijven. Tenzij er een bod komt wat je niet kan laten liggen maar dan denk ik aan 15+ miljoen, en dat bod komt er niet.
Tuurlijk komt dat er niet. Je moet Ibi ontzettend belangrijk maken: dus aanvoerder. Als hij zich doorontwikkelt en 30 wedstrijden in de competitie gaat spelen (dit jaar 27, het jaar ervoor 23), gaat hij echt 12+ goals maken en imponeren, ben ik zeker van.

Overigens PyTh: die verhalen van al dat geld dat er is geloof ik niet meer. Ik denk dat er 5 miljoen is, gewoon niks meer, behalve als je een klapper verkoopt voor die genoemde bedragen van ¤ 15 miljoen+. En dan nog, daarvan kunnen we uiteindelijk maar de helft of zo besteden want er zal dan plotseling wel ineens wat moeten worden verdisconteerd of zo.

De tijd dat we veel te ebsteden hebben is voorbij. We halen niet voor niks spelers als Van der Leegte en kunnen Makaay alleen betalen als ie maximaal 1 miljoen kost.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 18:23:41 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49193830
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden
hij laat het weten via PSV.tv de eigen media van de club gebruikt gewoon, lijkt me ook logsich
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49193917
Ik vind Ibi de laatste wedstrijden goed spelen.

het is niet mijn type speler, maar hij kan erg creatief worden.

Samen met Aissati in de basis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 18:31:44 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49194121
Is er de laatste jaren ook niet een beetje roofbouw gepleegt op Ibi? Al vijr jong kwam hij in de basis en veel aan spelen toe, daardoor rem je de groei. Toen Ibi & Isi dit seizoen na de zomer in eindhoven kwamen waren ze beide enorm gegroeid Daarbij speelde Ibi veel jeugdtoernooien en moest hij na blessures vaak snel weer spelen omdat we niet zo breed zaten in de creatieve middenvelders........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:41:32 #163
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49194447
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
Is er de laatste jaren ook niet een beetje roofbouw gepleegt op Ibi? Al vijr jong kwam hij in de basis en veel aan spelen toe, daardoor rem je de groei. Toen Ibi & Isi dit seizoen na de zomer in eindhoven kwamen waren ze beide enorm gegroeid Daarbij speelde Ibi veel jeugdtoernooien en moest hij na blessures vaak snel weer spelen omdat we niet zo breed zaten in de creatieve middenvelders........
Dit seizoen is er zeker roofbouw op hem gepleegd, dat had voorkomen kunnen worden door hem te rouleren met Isi imo. Alleen wou dikke Koe daar niet aan.
pi_49195184
Misschien is Vasquez van IFK wel wat.

Mazzelpik
Ik typ straat.
pi_49197569
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien is Vasquez van IFK wel wat.

Mazzelpik
Die zit er wel heerlijk in Beetje geluk, maar wel mooi!
pi_49198762
Mooi man, die play-offs .
Ik typ straat.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:19:50 #167
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49201084
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
Inderdaad. Erg prettig dat PSV nog niet mee heeft hoeven doen. Gewoon de plaatsing voor Europa verdelen n.a.v. de eindstand. Niet dmv van dit. Het is enkel alleen aantrekkelijk voor de ploegen die in principe net onder de Europese tickets eindigen. (dus zeg maar plaats 7,8,9)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_49201358
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ach, als Ajax zich niet weet te plaatsen voor voorronde CL zullen de playoffs volgend jaar wel weer afgeschaft worden.
pi_49202884
Gelukkig hoeven wij niet mee te doen
pi_49205949
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit seizoen is er zeker roofbouw op hem gepleegd, dat had voorkomen kunnen worden door hem te rouleren met Isi imo. Alleen wou dikke Koe daar niet aan.
ik neem niet aan dat Koe dat alleen beslist, bovendien was dat ook geen garantie geweest
pi_49207169
Wesley Sonck mag transfervrij vertrekken uit Gladbach: Hopelijk krijgt Koeman er geen lucht van
pi_49207292
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef cultheld het volgende:
Wesley Sonck mag transfervrij vertrekken uit Gladbach: Hopelijk krijgt Koeman er geen lucht van
De Jong mag ook vertrekken bij HSV.
pi_49207662
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kan me gewoon niet vertellen dat er met het bereiken van de kwartfinale CL en het volledig incasseren van de TV-gelden vanwege het ontbreken van een 2e Nederlandse deelnemer, geen geld is om te investeren.

Dan moet je godverdomme elk jaar de CL winnen wil je geld aan spelers uit kunnen geven zonder dat je daarvoor transferopbrengsten moet gebruiken......beetje krom toch?

Verder meen ik me te herinneren dat er sowieso 5 miljoen euro te besteden valt, tel daar de 4 a 5 miljoen euro die Robert heeft opgebracht met de verkoop aan Betis bij op en je zit al op 9.

Beasley zal nog wel verkocht worden voor om en nabij 1 miljoen, Vayrinen gaat ook vertrekken, 2-3 miljoen

Zonder dat je deze spelers gaat missen is er dus al 12-14 miljoen euro beschikbaar om te investeren.
Toch is dat geld er niet. PSV heeft moeten saneren na Hiddink's wensen.
pi_49207858
Volgens mij moesten we ook al op de kleintjes letten onder Hiddink..
Ik typ straat.
pi_49208054
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij moesten we ook al op de kleintjes letten onder Hiddink..
Zeker wel, maar Van Raaij was nog zacht om het hart. Hiddink pikte dat handig in. Timmer daarentegen wist wel van de hoed en de rand. Hoe ongenuanceerd ook soms.
pi_49208488
Ach soms moet je risico's nemen om stappen voorwaarts te doen, eigenlijk had dat vorig jaar al moeten gebeuren. Je wist dat Alex, Gomes, Farfan en Cocu dit jaar mogelijk zouden vertrekken. Zo hadden de nieuwe talentvolle jongens nog ff kunnen leren van de ouderen en waren ze voor komend seizoen speelklaar geweest. Nu met het naderende vertrek van Alex, het stoppen van Cocu loop je achter de feiten aan.
Ik typ straat.
pi_49208828
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ach soms moet je risico's nemen om stappen voorwaarts te doen, eigenlijk had dat vorig jaar al moeten gebeuren. Je wist dat Alex, Gomes, Farfan en Cocu dit jaar mogelijk zouden vertrekken. Zo hadden de nieuwe talentvolle jongens nog ff kunnen leren van de ouderen en waren ze voor komend seizoen speelklaar geweest. Nu met het naderende vertrek van Alex, het stoppen van Cocu loop je achter de feiten aan.
Het is me een raadsel hoe je dan aan zulke talenten had moeten komen. PSV kan zich alleen af en toe wat Zuid-Amerikaans veroorloven. En de eigen echte talenten zijn nog te jong voor het hoogste niveau. Hiddink speelde overigens 100% op eer, pakken wat je pakken kunt, met vooral de beste mensen van dat moment. Koeman heeft het wat dat betreft al beter gedaan, onder andere met Zeefuik, maar ook Aissati is natuurlijk prima vooruitgaan (bij Twente dan wel) en Beerens is bij NEC in ieder geval weer aan spelen toegekomen. Da Costa heeft ook nog wat aan Alex en Cocu gehad.
pi_49209210
Onze Aisatti is trouwens flink geblesseerd geraakt in het play-off duel tegen AZ Volgens 10 zag het er erntig uit, en werd hij op het moment onderzocht.
pi_49210374
pi_49210640
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zeker wel, maar Van Raaij was nog zacht om het hart. Hiddink pikte dat handig in. Timmer daarentegen wist wel van de hoed en de rand. Hoe ongenuanceerd ook soms.
Zie Operatie Centurion.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')