abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 mei 2007 @ 17:57:52 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49234582
maargoped we hebben nu dus eigenlijk 2 middenvelders gehaald.......... en Isi komt terug en vooralsgnog stop alleen Cocu daar......

Tijd om de andere linies ook te versterken!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:58:58 #252
11102 knep
Mountainfreak
pi_49234616
Volgens mij hebben we nog helemaal niets gehaald .
Toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 mei 2007 @ 18:00:54 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49234681
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef knep het volgende:
Toch?
officieel niet maar van der Leegte en Zonneveld lijken toch wel serieus!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49235363
Is het nou weer zo dat PSV alweer bijna geen geld heeft voor versterkingen? Net als de vorige seizoenen waarin we het vooral moesten hebben van transfervrije spelers?

Elk jaar CL inkomsten, elk jaar toch wel gemiddeld 10 miljoen transferopbrengsten, nooit echt brede selecties, en vooral niet vaak dure aankopen vaak zijn de 'aankopen' zelfs transfervrij. Waar gaat in godsnaam al dat geld naartoe? Wat gebeurt er als PSV CL inkomsten gaat mislopen, iets wat zeker nog gaat gebeuren?

Gaat nou echt al dat geld naar die hypotheek van het stadion? Snap eigenlijk ook niet waarom ze het niet gewoon huren net als de meeste clubs... Als je het mij vraagt is er echt sprake van financieel wanbeleid
Patat Friet
pi_49235710
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
Is het nou weer zo dat PSV alweer bijna geen geld heeft voor versterkingen? Net als de vorige seizoenen waarin we het vooral moesten hebben van transfervrije spelers?

Elk jaar CL inkomsten, elk jaar toch wel gemiddeld 10 miljoen transferopbrengsten, nooit echt brede selecties, en vooral niet vaak dure aankopen vaak zijn de 'aankopen' zelfs transfervrij. Waar gaat in godsnaam al dat geld naartoe? Wat gebeurt er als PSV CL inkomsten gaat mislopen, iets wat zeker nog gaat gebeuren?

Gaat nou echt al dat geld naar die hypotheek van het stadion? Snap eigenlijk ook niet waarom ze het niet gewoon huren net als de meeste clubs... Als je het mij vraagt is er echt sprake van financieel wanbeleid
Valt wel mee, in het verleden werden vaak spelers gehaald met behulp van vreemd kapitaal, uit m'n hoofd oa Nistelrooij, Robben, Kezman, v Bommel. Probleem is dat je dat geld ooit terug moet betalen of een gedeelte van de transferrechten afstaat. Nou geloof ik dat we sinds het vertrek van van Raaij niet meer zo van de transfers gefinancierd met vreemd kapitaal zijn... We kwamen een aantal jaren terug ook in de problemen met investeerders omdat bijvoorbeeld Kezman maar niet die grote klapper van een transfer maakte.

Daar zit hem ook een beetje het probleem: PSV maakt geen grote transferklappers meer, dat moet je toch echt elke paar jaar een keertje doen. Maar om de één of andere reden krijgen we het gewoon niet meer voor elkaar. Farfan lijkt ook gewoon weer te blijven, net als Koné en Gomes. Nou zie ik 2 van de 3 graag blijven (raad eens welke niet ) maar ik zou ze financieel gezien ook graag zien vertrekken. Vooral op Gomes en Farfan maak je dan bakken winst. Probleem is natuurlijk dat een zak geld niet kan voetballen en er dus vervangers moeten komen. En dan hebben we weer het probleem dat ik niet zoveel vertrouwen heb in de huidige leiding dat ze dat goed in zouden vullen in voorkomend geval.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49235751
het begint al, Kluivert er niet meer bij
pi_49236215
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef knep het volgende:
Toch?
Idd, Luque is dan volgens mij ook weer een fabeltje. Ik denk dat Luque eens fijn de tijd gaat nemen om te kijken welke clubs er nog meer zijn. Dat is ook een stuk verstandiger (vanuit zijn oogpunt) dan je in Mei al meteen aan een Europees gezien arme club te verhuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49245745
quote:
Aissati finds plenty at Twente
Thursday, 10 May 2007
by Berend Scholten

Having enjoyed uninterrupted first-team football on loan at FC Twente, playmaker Ismaïl Aissati is sure to be at his sharpest for the UEFA European Under-21 Championship finals.

Dutch record
Aissati made his name back on 19 October 2005, when he became the youngest Dutch UEFA Champions League debutant, playing for PSV Eindhoven against AC Milan aged 17 years and 64 days. However, opportunities were hard to come by in the Eredivisie, especially following the appointment last summer of coach Ronald Koeman.

Loan switch
Frustrated at making just ten substitute appearances in the league during the autumn, despite having returned from the U21 finals in Portugal as the youngest member of the Team of the Tournament, he gratefully accepted the chance of a loan move to Twente. It was a transfer neither the club, the player nor the Jong Oranje would regret. "It is good for my development to play at a club where I see Eredivisie action every week," explained the Utrecht-born midfielder, who is of Moroccan parentage, of his decision to rejoin former PSV coaches Fred Rutten and René Eijkelkamp in Enschede. "I chose Twente because I worked with Rutten and Eijkelkamp at PSV. They were very important for me."

Great results
Rutten was only too glad to see his former pupil again, saying: "I know Ismaïl very well as I worked with him a lot and know how much he has to offer this Twente side." Sure enough, in Aissati's 12 Eredivisie starts and two substitute cameos, Twente lost just once - at PSV - and ended up fourth in the table, earning at least a UEFA Cup place. The diminutive attacker has long had a reputation at PSV for pinpoint passing. Captain Phillip Cocu said: "He plays like he has been performing at the top level for years. He might be a little bit timid off the field, but on the pitch he is not afraid of anyone - he keeps the ball, has good vision and an excellent pass."

Fans' tribute
Those skills have only been enhanced by his stay at Twente, and the Jong Oranje are already benefiting from the confidence boost. He set up two goals for Otman Bakkal - another PSV youngster loaned to Twente - in February's 3-0 friendly win against Russia, prompting coach Foppe de Haan to say: "You can tell they play together at Twente. They can find each other with their eyes closed." Twente fans warmed to the 18-year-old, even serenading him from the stands with a revision of the traditional song She'll Be Coming Round The Mountain: "Singing ai, Aissati, yippee yeah." "It gives me a real lift when I hear that," he said. Netherlands supporters will be hoping to put the song to good use at the U21 tournament this summer.
pi_49247688
Ik zie in Goran Lovre een uitstekende breedte-versterking.
pi_49248350
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie in Suarez een goede opvolger voor Farfan, al helemaal wat schalwbes betreft
Patat Friet
pi_49248536
Barca 4-0 verloren van Getafe voor de Copa, misschien Rijkaard ontslaan en Koeman voor een vriendenprijsje overnemen?

Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49248885
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
Barca 4-0 verloren van Getafe voor de Copa, misschien Rijkaard ontslaan en Koeman voor een vriendenprijsje overnemen?

We gaan dikke Koe natuurlijk niet zomaar cadeau doen he! Misschien dat we voor 2,5 miljoen eens kunnen gaan praten in eerste instantie.
pi_49249313
Is dat inclusief of exclusief Valckx?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:12:01 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49249457
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Chooselife het volgende:
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik zie in Suarez een goede opvolger voor Farfan, al helemaal wat schalwbes betreft
Doe maar niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49249852
Laat die maar lekker in Groningen blijven voetballen inderdaad .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49250353
Die gast is nog superjong, over een paar jaar speelt ie bij een topclub let maar op
Patat Friet
pi_49250985
Zou kunnen, ik denk eigenlijk dat hij in Spanje eindigt bij een middenmoter of subtopper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49254701
Het nieuwe uit-tenue:

lol, prachtige pose...
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_49254931
Beetje eighties. Wel grappig.

Vooral Simons komt goed over in deze pose
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 mei 2007 @ 01:43:26 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49255079
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Valt wel mee, in het verleden werden vaak spelers gehaald met behulp van vreemd kapitaal, uit m'n hoofd oa Nistelrooij, Robben, Kezman, v Bommel.
PSV had een transferfonds, een aantal welvarende mensen had daar met hun volle verstand geld in gestoken. Ze kende de risico's...............

In dat fonds zaten wel o.a. Kezman en van Bommel (die dus geen winst brachten) en niet van Nistelrooij en Robben.

Helaas dat is dus het risico van de inversteerders lijkt me... Maar helaas meneer Westerhof heeft vlak na zn aantreden het fonds omgezet in een lening (dat leverde dat seizoen op met 10 miljoen verlies).
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:49:13 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49255171
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:

[afbeelding]

lol, prachtige pose...
Verhip, er komt nog eens een shirt met wat uitstraling uit Eindhoven.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 02:04:23 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49255350
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef twi het volgende:

[..]

Verhip, er komt nog eens een shirt met wat uitstraling uit Eindhoven.
Het huidige uitshirt was ook echt mooi.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 02:09:25 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49255410
Het huidige uitshirt is dertien-in-een-dozijn shirt. Net als het nieuwe Ajax uitshirt.
pi_49255609
Lelijke kraag.

Ik wil hem eens in het echt zien.

PSB moet boulah halen van CHelsea die willen hem kwijt
OF Fatih Sonkaya voor de breedte

Die wil weg bij Porto en terug naar NL
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 mei 2007 @ 02:27:12 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49255615
ik vond het wat donkere blauwe wat voor deze hele lichte zat veel mooier heb dat shirt dan ook

dit witte shirt is erg mooi! ala '88 alleen dan met rood ipv blauw
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')