officieel niet maar van der Leegte en Zonneveld lijken toch wel serieus!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef knep het volgende:
Volgens mij hebben we nog helemaal niets gehaald.
Toch?
Valt wel mee, in het verleden werden vaak spelers gehaald met behulp van vreemd kapitaal, uit m'n hoofd oa Nistelrooij, Robben, Kezman, v Bommel. Probleem is dat je dat geld ooit terug moet betalen of een gedeelte van de transferrechten afstaat. Nou geloof ik dat we sinds het vertrek van van Raaij niet meer zo van de transfers gefinancierd met vreemd kapitaal zijn... We kwamen een aantal jaren terug ook in de problemen met investeerders omdat bijvoorbeeld Kezman maar niet die grote klapper van een transfer maakte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
Is het nou weer zo dat PSV alweer bijna geen geld heeft voor versterkingen? Net als de vorige seizoenen waarin we het vooral moesten hebben van transfervrije spelers?
Elk jaar CL inkomsten, elk jaar toch wel gemiddeld 10 miljoen transferopbrengsten, nooit echt brede selecties, en vooral niet vaak dure aankopen vaak zijn de 'aankopen' zelfs transfervrij. Waar gaat in godsnaam al dat geld naartoe?Wat gebeurt er als PSV CL inkomsten gaat mislopen, iets wat zeker nog gaat gebeuren?
Gaat nou echt al dat geld naar die hypotheek van het stadion? Snap eigenlijk ook niet waarom ze het niet gewoon huren net als de meeste clubs... Als je het mij vraagt is er echt sprake van financieel wanbeleid![]()
Idd, Luque is dan volgens mij ook weer een fabeltje. Ik denk dat Luque eens fijn de tijd gaat nemen om te kijken welke clubs er nog meer zijn. Dat is ook een stuk verstandiger (vanuit zijn oogpunt) dan je in Mei al meteen aan een Europees gezien arme club te verhuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef knep het volgende:
Volgens mij hebben we nog helemaal niets gehaald.
Toch?
quote:Aissati finds plenty at Twente
Thursday, 10 May 2007
by Berend Scholten
Having enjoyed uninterrupted first-team football on loan at FC Twente, playmaker Ismaïl Aissati is sure to be at his sharpest for the UEFA European Under-21 Championship finals.
Dutch record
Aissati made his name back on 19 October 2005, when he became the youngest Dutch UEFA Champions League debutant, playing for PSV Eindhoven against AC Milan aged 17 years and 64 days. However, opportunities were hard to come by in the Eredivisie, especially following the appointment last summer of coach Ronald Koeman.
Loan switch
Frustrated at making just ten substitute appearances in the league during the autumn, despite having returned from the U21 finals in Portugal as the youngest member of the Team of the Tournament, he gratefully accepted the chance of a loan move to Twente. It was a transfer neither the club, the player nor the Jong Oranje would regret. "It is good for my development to play at a club where I see Eredivisie action every week," explained the Utrecht-born midfielder, who is of Moroccan parentage, of his decision to rejoin former PSV coaches Fred Rutten and René Eijkelkamp in Enschede. "I chose Twente because I worked with Rutten and Eijkelkamp at PSV. They were very important for me."
Great results
Rutten was only too glad to see his former pupil again, saying: "I know Ismaïl very well as I worked with him a lot and know how much he has to offer this Twente side." Sure enough, in Aissati's 12 Eredivisie starts and two substitute cameos, Twente lost just once - at PSV - and ended up fourth in the table, earning at least a UEFA Cup place. The diminutive attacker has long had a reputation at PSV for pinpoint passing. Captain Phillip Cocu said: "He plays like he has been performing at the top level for years. He might be a little bit timid off the field, but on the pitch he is not afraid of anyone - he keeps the ball, has good vision and an excellent pass."
Fans' tribute
Those skills have only been enhanced by his stay at Twente, and the Jong Oranje are already benefiting from the confidence boost. He set up two goals for Otman Bakkal - another PSV youngster loaned to Twente - in February's 3-0 friendly win against Russia, prompting coach Foppe de Haan to say: "You can tell they play together at Twente. They can find each other with their eyes closed." Twente fans warmed to the 18-year-old, even serenading him from the stands with a revision of the traditional song She'll Be Coming Round The Mountain: "Singing ai, Aissati, yippee yeah." "It gives me a real lift when I hear that," he said. Netherlands supporters will be hoping to put the song to good use at the U21 tournament this summer.
Ik zie in Suarez een goede opvolger voor Farfan, al helemaal wat schalwbes betreftquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie in Goran Lovre een uitstekende breedte-versterking.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
Barca 4-0 verloren van Getafe voor de Copa, misschien Rijkaard ontslaan en Koeman voor een vriendenprijsje overnemen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie in Goran Lovre een uitstekende breedte-versterking.
Doe maar niet..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zie in Suarez een goede opvolger voor Farfan, al helemaal wat schalwbes betreft![]()
![]()
PSV had een transferfonds, een aantal welvarende mensen had daar met hun volle verstand geld in gestoken. Ze kende de risico's...............quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het verleden werden vaak spelers gehaald met behulp van vreemd kapitaal, uit m'n hoofd oa Nistelrooij, Robben, Kezman, v Bommel.
Verhip, er komt nog eens een shirt met wat uitstraling uit Eindhoven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:
[afbeelding]
![]()
lol, prachtige pose...
Het huidige uitshirt was ook echt mooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Verhip, er komt nog eens een shirt met wat uitstraling uit Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |