abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49231096
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef PyTh het volgende:
Wat een gehuil en negatief gejank weer van verschillende kanten voordat er ook maar enige concrete (lees: bevestigde!) aankopen gedaan zijn.
Precies, al zullen van der Leegte en Zonneveld natuurlijk wel zo goed als zeker komen, wat ik een prima zaak vind.
Het is verdomme nog geen half mei, en nu is er al kritiek op het aankoopbeleid voor komend seizoen!
PSV kan zich toch geen hele dure spelers veroorloven, of eerder genoemde spelers nu zullen komen of niet.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:32:14 #227
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49231133
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En weg is ie...
Ja, sorry dat ik tussendoor soms ook nog werk....
Maar gister kwamen een paar lampjes lachen over Delorge als aankoop.. Zonneveld en Van der Leegte zijn toch minstens net zulke lachertjes .
-
pi_49231432
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, sorry dat ik tussendoor soms ook nog werk....
Maar gister kwamen een paar lampjes lachen over Delorge als aankoop.. Zonneveld en Van der Leegte zijn toch minstens net zulke lachertjes .
Ik denk dat ze zeker in de Eredivisie wat toe kunnen voegen. Een sterke bank is niet verkeerd .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49231513
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Precies, al zullen van der Leegte en Zonneveld natuurlijk wel zo goed als zeker komen, wat ik een prima zaak vind.
Het is verdomme nog geen half mei, en nu is er al kritiek op het aankoopbeleid voor komend seizoen!
PSV kan zich toch geen hele dure spelers veroorloven, of eerder genoemde spelers nu zullen komen of niet.
Als PSV niet investeerd in spelers die ze met dikke winst kunnen doorverkopen zakken we af naar niveau Feyenoord. Volgende zomer weer geen geld, weer aankopen in de categorie Zonneveld en v/d Leegte al zullen ze dan niet eens meer breedte aankopen genoemd worden.

PSV moet deze zomer gewoon echte vervangers kopen voor Alex en Cocu anders ga je het niet redden. Gelijkwaardig aan die 2 gaat niet lukken dat weet ik ook wel, maar in de breedte versterken is nuttig zeker, maar laten we eerst het basiselftal renoveren.

De namen die nu de revue paseren stemmen mij niet erg vrolijk. Mocht PSV van de zomer nog 2 liefst 3 gerichte aankopen doen zie ik het al weer stuk zonniger in.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49231683
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Als PSV niet investeerd in spelers die ze met dikke winst kunnen doorverkopen zakken we af naar niveau Feyenoord. Volgende zomer weer geen geld, weer aankopen in de categorie Zonneveld en v/d Leegte al zullen ze dan niet eens meer breedte aankopen genoemd worden.

PSV moet deze zomer gewoon echte vervangers kopen voor Alex en Cocu anders ga je het niet redden. Gelijkwaardig aan die 2 gaat niet lukken dat weet ik ook wel, maar in de breedte versterken is nuttig zeker, maar laten we eerst het basiselftal renoveren.

De namen die nu de revue paseren stemmen mij niet erg vrolijk. Mocht PSV van de zomer nog 2 liefst 3 gerichte aankopen doen zie ik het al weer stuk zonniger in.
Maar wie moeten er dan komen, en wie willen er komen, Hofland Ja die mag van mij komen, Nigel de Jong mag weg mag van mij ook komen.. mss Bouma terughalen
pi_49231988
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wel aandoenlijk dat je denkt dat PSV klasbakken kan aankopen, met zoveel geld. PSV moet het doen met krijgertjes uit samenwerkingsverbanden. Met talenten die op de gok goedkoop worden gekocht, omdat de betere talenten ook al worden weggehaald door Engelse en Spaanse clubs. Met spelers die het geen probleem vinden om in de regen en kille Talpe ambiance te voetballen. PSV moet daarvoor meer geld neerleggen.

Structureel kan PSV dat soort spelers niet halen, de periode Hiddink heeft dat bewezen. PSV leunt met het huidig budget al te zeer op de CL inkomsten.
Je moet mijn uitspraak dan ook in relatie tot PSV zien: klasbakken voor PSV-niveau, niet europese top klasbakken.

Dat PSV nauwelijks echte top(talenten) meer kan halen roep ik al vanaf het moment dat de inkt onder het bosman-arrest droog was. Aandoenlijk dat iemand als jij dat mij uit denkt te moeten leggen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49232053
Hofland, weet ik niet hoe die het afgelopen seizoen gedraaid heeft. Bouma komt echt niet en De Jong hoef ik echt niet.

Misschien dat er volgende maand weer 2 of 3 gastjes worden aangekocht die het merendeel hier nog niet kent.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49232122
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef andre347 het volgende:

[..]

Maar wie moeten er dan komen, en wie willen er komen, Hofland Ja die mag van mij komen, Nigel de Jong mag weg mag van mij ook komen.. mss Bouma terughalen
Hofland is een no-brainer wat mij betreft, die kun je voor 1,4 miljoen ophalen naar het schijnt, als dat waar is zijn ze gek als ze hem laten schieten. Voor 1,4 miljoen koop je bijna niks meer tegenwoordig, laat staan een goede verdediger die het klappen van de zweep kent.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49232221
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hofland is een no-brainer wat mij betreft, die kun je voor 1,4 miljoen ophalen naar het schijnt, als dat waar is zijn ze gek als ze hem laten schieten. Voor 1,4 miljoen koop je bijna niks meer tegenwoordig, laat staan een goede verdediger die het klappen van de zweep kent.
Inderdaad. Hofland is natuurlijk nog geen halve Alex maar zeker in de Eredivisie een solide verdediger .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49232255
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hofland, weet ik niet hoe die het afgelopen seizoen gedraaid heeft. Bouma komt echt niet en De Jong hoef ik echt niet.

Misschien dat er volgende maand weer 2 of 3 gastjes worden aangekocht die het merendeel hier nog niet kent.
Zo gaat het meestal ja, er worden wat grote namen genoemd, daar komt zelden iemand van en vervolgens moet je het grotendeels doen met onbekende voetballers uit den vreemde. Daarom is Hofland ook zo'n buitenkansje, zelfs als hij een strontseizoen gedraaid zou hebben. Voetbaltalent verlies je niet. Als hij fit is en als het waar is dat hij maar 1,4 miljoen kost: halen!
pi_49232356
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad. Hofland is natuurlijk nog geen halve Alex maar zeker in de Eredivisie een solide verdediger .
En ook Europees kan hij nog wel wat spitsen onder de duim houden. Vergelijken met Alex is niet reëel. Dat soort verdedigers krijg je maar 1 keer in de zoveel tijd. We mogen in onze handjes klappen dat we de afgelopen 10 jaar Stam en Alex gehad hebben.
pi_49232461
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En ook Europees kan hij nog wel wat spitsen onder de duim houden. Vergelijken met Alex is niet reëel. Dat soort verdedigers krijg je maar 1 keer in de zoveel tijd. We mogen in onze handjes klappen dat we de afgelopen 10 jaar Stam en Alex gehad hebben.
Er lopen er nog wel wat rond hoor bij minder kapitaalkrachtige clubs .
pi_49232491
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja wanhopig blijven zoeken naar Nederlanders .

Ik heb afgelopen jaren meer met Gomes en Alex gehad dan met een Reiziger, Kluivert of zelfs een Kromkamp. De selectie in de breedte opvullen met Nederlanders oké, maar voor de basis moet je gewoon de best mogelijke spelers halen die je kunt halen ongeacht de nationaliteit.

Wie er moeten komen, weet ik veel. Dat is mijn werk niet. Ik word helaas niet betaald om voetbalwedstrijdjes te kijken in warme oorden

Weet iemand waar je de opleiding tot scout kan volgen?
Ik typ straat.
pi_49232613
PSV doet nog veel te weinig met de scouting. Het is veelzeggend dat simpele ziel Gerets Adriano afkeurde omdat hij hem persé nog een wedstrijdje wilde zien spelen (op een regenachtige dag tijdens een wedstrijd die nergens meer om ging) terwijl scouts hem al maandenlang uitvoerig hadden gevolgd.
pi_49232683
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ja wanhopig blijven zoeken naar Nederlanders .

Ik heb afgelopen jaren meer met Gomes en Alex gehad dan met een Reiziger, Kluivert of zelfs een Kromkamp. De selectie in de breedte opvullen met Nederlanders oké, maar voor de basis moet je gewoon de best mogelijke spelers halen die je kunt halen ongeacht de nationaliteit.
Een kern met Nederlanders is anders niks mis mee, maar kwaliteit moet altijd doorslaggevend zijn. Ik neem aan dat je met een terugkeer van Hofland toch niet al te veel problemen zou hebben? Linksbenige centrumverdedigers van niveau die je voor een prikkie op kan halen liggen niet voor het oprapen.
quote:
Wie er moeten komen, weet ik veel. Dat is mijn werk niet. Ik word helaas niet betaald om voetbalwedstrijdjes te kijken in warme oorden

Weet iemand waar je de opleiding tot scout kan volgen?
Als jij het weet geef mij dan ff een pm, dat is mijn droombaan namelijk
pi_49232947
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een kern met Nederlanders is anders niks mis mee, maar kwaliteit moet altijd doorslaggevend zijn. Ik neem aan dat je met een terugkeer van Hofland toch niet al te veel problemen zou hebben? Linksbenige centrumverdedigers van niveau die je voor een prikkie op kan halen liggen niet voor het oprapen.
[..]

Als jij het weet geef mij dan ff een pm, dat is mijn droombaan namelijk
Tuurlijk de terugkeer van Hofland zou ik toejuichen.

Ik ga stage lopen bij Steef

en nu echt weg vanaf stageplaats
Ik typ straat.
pi_49233566
Kluivert en Reiziger dus weg bij PSV. Dat waren toch eerst echt topspelers
pi_49233831
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
En dit seizoen waren het tobspelers, zo gaat dat. Met het halen van dertigers moet je gewoon op je tellen passen. Kluivert kon iedereen zien dat dat een groot risico was, Reiziger viel me tegen, die heeft gewoon te veel niveau ingeleverd. Jammer maar helaas.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:39:41 #244
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49233931
kluivert wel weg? Wie zegt dat?
pi_49233962
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:39 schreef Zwansen het volgende:
kluivert wel weg? Wie zegt dat?
Het journaal
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:41:18 #246
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49233983
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vroeger ja. Nu zijn het nietsnutten die meer geblesseerd zijn dan fit, als ze fit zijn enorm bagger spelen en daarvoor ook nog eens een dik salaris opstrijken.

Blij dat die weg zijn, is er weer 2 miljoen salarisbudget beschikbaar voor een fatsoenlijke speler!
pi_49234072
Ik kan er ook niet rouwig om zijn, al vind ik dat Kluivert zeker in het begin van het seizoen nog aardige dingen gedaan heeft. Reiziger heeft lang genoeg de kans gehad om zich te bewijzen iig en heeft het gewoon niet gebracht.

Benieuwd wanneer we iets over de toekomst van John de Jong horen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:47:18 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49234222
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zeker in de Eredivisie wat toe kunnen voegen. Een sterke bank is niet verkeerd .
Absoluut.. Maar hetzelfde geldt voor Delorge..
Ik bedoelde eerder dat het niet echt de mensen zullen zijn die het verschil kunnen maken.. Zoals een Sneijder.. Een Alex of een Cocu.
-
pi_49234261
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Absoluut.. Maar hetzelfde geldt voor Delorge..
Ik bedoelde eerder dat het niet echt de mensen zullen zijn die het verschil kunnen maken.. Zoals een Sneijder.. Een Alex of een Cocu.
Ok, dat ben ik zeker met je eens ja .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 mei 2007 @ 17:54:35 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49234484
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Bron psv.netwerk.to

Doei doei dan maar he. Veel plezier bij Ajax
en aan het begin van het seizoen zei hij nog dat hij de druk bij Ajax te hoog vond en daarom liever bij PSV kwam ballen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')