que ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
Zie je nou wel dat Linux kut is, het kan niet eens resizen.
Grappig dat mijn screenshots in Linux wel resized waren.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
(Heb geen idee wat je gebruikt eigenlijk.
De resizer is optioneel en komt in actie > 580 pixels.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom man? 600 pixels past bij ELKE layout van fok binnen de lijnen.
Gebruik jij nog een linux uit 1991 ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
Was dat bij mij ook maar zoquote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik jij nog een linux uit 1991 ofzo?Die van mij doet alles wat ik wil zoals een brave slaaf hoort te doen
.
Mensen met een 10" schermquote:
mooi plaatje he? ik heb em al windows loginscherm, vind hem heerlijk fris om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef Pie.cr het volgende:
[[url=http://i15.tinypic.com/644doo1.png]afbeelding][/url]
Dat doet mijn browser inderdaad uitstekend. Heb jij dan een superbrowser die de 'spelregels' in de OP wegfiltert zodat jij je er niet aan hoeft te houden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Manneke, dat doet je browser voor je (of gebruik je een of ander superprogramma wat niet kan resizen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |