Daar heb ik over nagedacht, maar ik vond Dead Monument toch krachtiger klinken. Net zoiets als Dead Moon, of Crazy Horse. Maar misschien gaat de glans er wel een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:25 schreef Z het volgende:
The Dead Monuments was beter geweest Gellius, dat had ik geloofd.

Ik hàd willen kijken, maar ik ben vergeten wat me interesseerde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand gister Radar gezien?

Een stukje (terwijl we zaten te wachten op Spoorloos), hoezo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand gister Radar gezien?

Ja, vooral niet ziek worden. Dan heb je geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, die farmaceutische industrie. Niet te vertrouwen. Je verre van houden. Als het even kan.

Pope. Het ging zo goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Alleen mongolen nemen pijnstillers. Ik kan me niet herinneren wanneer ik de laatste keer xe heb genomen. Oja toch wel, zo'n 2 jaar geleden.

Gaat dat al in grote verpakkingen over de toonbank?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Morfine, dat is pas mooi spul.

Mensen met pijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oké. Ik bedoelde onverstandige mensen.

Waarschijnlijk heb je dan al een tijd geen echte pijn gehad. Houden zo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Alleen mongolen nemen pijnstillers. Ik kan me niet herinneren wanneer ik de laatste keer xe heb genomen. Oja toch wel, zo'n 2 jaar geleden.

Nouja, ik zeg toch dat ik het twee jaar geleden gebruikt heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef Z het volgende:
Je piept wel anders als je een keer spit hebt oid Pope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |