Ik heb gisteravond lekker gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:49 schreef Lienekien het volgende:
Stukken lezen.
Gebrande mout of zo, waar je kanker van krijgt. Dat zit erin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef Gellius het volgende:
Toch heb ik het sterke vermoeden dat in veel van die moderne "oer" broden gewoon een kleurstofje zit om het donkerder te laten lijken.
Den conschument denkt: hoe donkerder, hoe gezonder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:11 schreef Gellius het volgende:
Is dat zo? Dat heb ik gemist. Waarom gaan die brodenmakers er dan toch mee door?
Nou ja, je reageerde sneller op Gellius zijn oerbrood dan ik, dus volgens mij ben je nog best bij de pinken.quote:
Ja! Tof is dat, he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:30 schreef Gellius het volgende:
Een tramchauffeur. De metalen wegdekdelen zijn erg gevoelig voor vervorming. Je ziet daarom ook dat op warme en hete dagen de brug steeds gekoeld wordt met water.
Ach, van brood krijg je ook kanker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:10 schreef Frollo het volgende:
Gebrande mout of zo, waar je kanker van krijgt. Dat zit erin.
Was een tijdje geleden bij de Keuringsdienst van Waarde.
Dat is zo inderdaad, elk donkerbruin brood heeft die kleur gekregen door toevoegingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:11 schreef Gellius het volgende:
Is dat zo? Dat heb ik gemist. Waarom gaan die brodenmakers er dan toch mee door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |