Maar wie je er wél ziet:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:43 schreef Nadine26 het volgende:
Ik denk dat Max Pam, om eens iemand te noemen, niet chantabel is - die zie je ook niet op zo'n feestje in het Amstel.
Ik denk het wel. Maar Nadine heeft gelijk: ik draaide het om, van de recensent naar de schrijver. En die zullen vast wel eens wanhopig zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik weiger het te geloven. De mens kan toch niet zo diep zinken?
Ik zou het wel doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Zou jij een briefje van vijfhonderd in een recensieexemplaar van jouw eerste roman stoppen, JAM?
Is je dagboek al gerecenseerd voor de frontpage? Want anders zullen de aanmeldingen nu wel binnenstromen.quote:
Ja, ik meen het.quote:
Nou ja... nul.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:00 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel macht heeft zo'n recensent nou eigenlijk?
Dus ook de spelling!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:54 schreef Nadine26 het volgende:
Scheit aan de uitgeverij, aan de schrijver, aan het hele gedoe.
Wie heeft je zo gezegd? Dat dacht ik eerst ook, maar een tramchauffeur vertelde me anders. Aan de kant van het Frederiksplein beginnen ze al weer snelheid te verhogen als ze nog op de brug zijn. Dat vind ik ook vreemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:25 schreef Gellius het volgende:
Mogge. Het langzame rijden van de trams is vanwege de ouderdom van de Hoge Sluis, niet vanwege de rijke zwijnen in het Amstelhotel, pope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |