quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef verita het volgende:
Bij jou ben ik ik veilig, toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanaf morgen heb ik dan ook zo'n lekkere rooie kater![]()
Morgenvroeg rij ik gewapend met zusje en reismandje naar het Asiel in R'dam om daar de kat op te halen waar ik vorige week verliefd op ben geworden.
Meet Baloe (of Tommie, daar zijn man en ik het nog niet over eens)
[afbeelding]
Lelijk rood is ook niet mooi, maar Baloe is schitterend mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar istie dan! Baloetje![]()
Mooi rood is niet lelijk toch?
[afbeelding]
TE aanhankelijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet alleen mooi,ook echt walgelijk lief, sociaal, knuffelig, vrolijk, speels enz. enz. enz![]()
Onvoorstelbaar dat dat monstertje ooit in het asiel is beland en dat er mensen zijn geweest die hem na 3 dagen al weer terug hebben gebracht om dat hij te aanhankelijk was![]()
Nou ja, des te beter voor ons en Baloetje!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Favo plekkie tot nu toe![]()
[afbeelding]
Wat een poppie he?![]()
Nou stel je me wel erg teleurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Dacht het niet!![]()
Hij kleurt veel te leuk bij die andere 3 van ons![]()
Ben jij niet bang dat een van de katten uit het raam springt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Agossie! Zo ligt 'mijn' rooiert ook altijd. Ook precies zo met die pootjes
Het bed opmaken is altijd weer een hele belevenis met de poesjes. Allereerst denken ze (maar dat denken ze bij alles wat ik doe) dat het een Spel is, Speciaal Ontwikkeld voor hen. Verder vinden ze het beddengoed ook wel lekker zacht en comfortabel. Ik heb dan nie het hart om ze weg te jagen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, de ramen zijn alleen op die manier open als ik erbij ben
Ja, ik snap het ook niet idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou stel je me wel erg teleur![]()
Schitterend beest, echt waar![]()
Onvoorstelbaar dat hij vanwege te aanhankelijk zijn weer terug naar het asiel moest?!
Ik moet stoppen met lezen, anders ga ik zo naar het asiel om er een bij te halenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet idd.
Hij is echt wel gek op aandacht, maar kan ook heerlijk in z'n eentje spelen of lekker rustig op de bank liggen pitten.
En je hebt beestjes om ze aandacht en liefde te geven toch?![]()
Het is wel een echte praatpoes trouwens; hele gesprekken hebben we![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |