Hmmm, dus als jij bent getrouwd en je vent gaat vreemd, je gaat scheiden en je komt iemand anders tegen zou die niet met jou kunnen trouwen? Of jij komt zo'n kerel tegen die door zn meid is gedumpt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef SHE het volgende:
Noem het domme romantiek...maar ik trouw 1 keer of ik trouw niet.
Ik wil dan ook iemand die onbezoedeld is en niet al een keer zijn eeuwige trouw aan een ander heeft beloofd.
Klopt, ik trouw maar 1 keer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hmmm, dus als jij bent getrouwd en je vent gaat vreemd, je gaat scheiden en je komt iemand anders tegen zou die niet met jou kunnen trouwen? Of jij komt zo'n kerel tegen die door zn meid is gedumpt?
Ach kom, "stokje overnemen". Dat gaat gewoon niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.
Laten we daarom TS aanmoedigen het stokje van me over te nemen![]()
![]()
Ik vind het een twijfelachtig eerbetoonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach kom, "stokje overnemen". Dat gaat gewoon niet natuurlijk...
Luister Vivi, baas boven baas enzo, er kan er maar 1 de beste zijn![]()
Tja, wat kan ik zeggen... we zitten hier onze posts in dit topic te verspillen aan een groentje, maar eigenlijk willen we jou gewoon weer terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |