quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef BaggerUser het volgende:Dat het eens afgelopen moet zijn met dat bij de vleet verwijderen van berichten.
Bij de vleet? Alleen offtopic in het Ajax en Feyenoord topic, tvp's, en soms in livescoretopics.
quote:
Vroeger werd er niks verwijderd en alleen wat aangepast.
Ik houd dat niet bij wat er vroeger is gebeurd hoor. Hoe moet ik weten hoe bijvoorbeeld Doc in 2001 heeft gemod? Ieder z'n 'beleid'.
quote:
Het is strontirritant om iets wat je net hebt zitten typen te zien verdwijnen alleen maar om dat een of andere josti die graag bepaalt wat wel en niet mag het berichtje niet ziet zitten.
Voor jou zal het niet leuk zijn inderdaad, maar dat is nog geen reden om doodverwensingen en scheldwoorden met kanker te laten staan. Aanpassen of verwijderen, wat is het verschil? Bij beide is het origineel weg.
quote:
Laat mij eens 10 mails zien uit het verleden waarin er geklaagd is over het taalgebruik in VBL. En dan niet tijdens liveshit oid. Gewoon in topics. Die zijn er niet.
Waarom moeten er eigenlijk mails zijn met geklaag? In Feedback is trouwens genoeg gepost over het livescoretopic. En waarom zou 'liveshit' niet gelden, is dat geen topic?
quote:
Vervolgens is het enige wat er bij jou uit komt dat ik zo'n gek mail adres heb en dat ik zoveel notes heb. wtf heeft dat met de hele discussie te maken.
Nogmaals, waar moeten wij inhoudelijk op reageren? Op die twee posts over baasje spelen, en dat het 'maar internet' is? Sorry, kan ik niet inhoudelijk op reageren.
quote:
Om mij vervolgens als zwaktebod maar te bannen.....tja wat moet daar nou verder over gezegt worden.
Ik zou me zelf erg zielig voelen als ik het nodig vond om me op zo'n manier te laten gelden.
Je bent geband om vier keer schelden/doodverwensingen in korte tijd. Dat is een ban van twee weken, volgens het VBL-'beleid'. Is vandaag precies twee maanden bekend. Na waarschuwen plaats je de post weer. Denk je serieus dat je geband bent omdat wij niet inhoudelijk kunnen reageren?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.