quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
Als ik naar jouw e-mail-adres kijk weet ik niet of ik hier serieus op in moet gaan, of niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
*bibber*quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De baas is terug.
Waarom kunnen wij niet ergens zien hoeveel notes we hebben, want ik ben nu ook wel heel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Je hebt wel een mooi rond aantal notes gecreëerd, Terror.
Te mooi om niets meer bij te laten komen.
Geen idee, vraag het in het Feedback forumquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij niet ergens zien hoeveel notes we hebben, want ik ben nu ook wel heel benieuwd![]()
Net was het nog je broerquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
42 minuten tijdhet is wat. Moet je het maar niet verwijderen dan had ik het bij 1x gelaten.
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, dat hoef jij niet voor me te doen.
Eén keer teveel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
42 minuten tijdhet is wat. Moet je het maar niet verwijderen dan had ik het bij 1x gelaten.
Dit is wel een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
Je was toch jouw broer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef plae het volgende:
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.quote:
Kut kloon! Bannen + verwijderen van z'n kloon account!!!quote:
Waar moet ik inhoudelijk op reageren? Ik reageer inhoudelijk op jouw berichten door ze te verwijderen als ze niet door de beugel kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef plae het volgende:
[..]
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.
I am an imaginary twinquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef plae het volgende:
[..]
ik tel voor 2. En blijf je van die weinig inhoudelijke opmerkingen maken? zo ja zeg dan maar gewoon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |