Ja je hebt gelijk. Als ik kon kiezen had ik me er nooit mee bezig gehouden. Als ik de tijd kon terug draaien, was ik onwetender. Ik ga nu zon Dildo-Flux condensator ding maken zodat ik miss. terug in de tijd kan, maar denk niet dat het werkt.... Maar ik hoop het. Als het fout gaat verneuk je libido heb ik gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef jpg97 het volgende:
waar is de interpunctie,ik ga dit zo niet lezen
wtf doe je met mijn post?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tinoz? Ben je weer vrij gelaten?
Dat ze me komen halen! die vrouwen enzo!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:27 schreef nikky het volgende:
Maar goed, wat is je punt Havoc dat je alles copie paste?
quote:
Jamaar dan ka nik toch nieman dwaarschuwen! Begrijp dat nou en klik nou gewoon op dat linkje!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:32 schreef nikky het volgende:
Maar dan moet Havoc ook een ban en hulp zoeken.
Deze was net nog een slotje waard......quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Als ik kon kiezen had ik me er nooit mee bezig gehouden. Als ik de tijd kon terug draaien, was ik onwetender. Ik ga nu zon Dildo-Flux condensator ding maken zodat ik miss. terug in de tijd kan, maar denk niet dat het werkt.... Maar ik hoop het. Als het fout gaat verneuk je libido heb ik gehoord.
SPAM!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jamaar dan ka nik toch nieman dwaarschuwen! Begrijp dat nou en klik nou gewoon op dat linkje!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dildo+flux&meta=
uhm..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef Havoc het volgende:
Ik ga nu zon Dildo-Flux condensator ding maken zodat ik miss. terug in de tijd kan, maar denk niet dat het werkt.... Maar ik hoop het. Als het fout gaat verneuk je libido heb ik gehoord.
Hoezo? Ben ij een van hen zeker? Vrouw hé ook een dildo in de tuin en niet wegwillenhalen WTF? Maar ik weet het nu allemaal hoor, ik heb alles gehoor den gezien!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef nikky het volgende:
[..]
SPAM!
En als ik op die link klik word ik geinfecteerd door je zeker?
Helemaal niks van jou bij, man...quote:
geinteresseerd = geïnteresseerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef Havoc het volgende:
Vrouw aan de overkant van de straat Die heeft zon hele lange dildo in de tuin staan. Ik vroeg haar WTF dat te betekenen had en of ze 'm weg wilde halen. Gaat ze chagrijnig doen enzo en niet meewerken.
jij bent heul niet in mijn tuin geweestquote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef Havoc het volgende:
Vrouw aan de overkant van de straat Die heeft zon hele lange dildo in de tuin staan. Ik vroeg haar WTF dat te betekenen had en of ze 'm weg wilde halen. Gaat ze chagrijnig doen enzo en niet meewerken.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je al een helm van aluminiumfolie gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |