abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 20:04:04 #201
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49114241
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49114276
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
Jij begint met die stelling dat Tom de Mul de beste rechtsbuiten is, maar je geeft er geen enkel valide argument aan met enige onderbouwing. Hetgeen dus is waar je alles en iedereen van beschuldigd
  maandag 7 mei 2007 @ 20:06:41 #203
Argentina en PSV
pi_49114352
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49114369
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
Deze reactie slaat toch ook nergens op?
pi_49114468
Ah. Dat klopt gewoon. Het is zo omdat ik het zeg. Nee dan is elke discussie verder overbodig, maarrehhh wellicht zou je dan beter een blog kunnen beginnen dan een topic op een forum te starten.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:10:06 #206
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49114505
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
  maandag 7 mei 2007 @ 20:12:00 #207
Argentina en PSV
pi_49114588
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Deze reactie slaat toch ook nergens op?
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
pi_49114633
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
  maandag 7 mei 2007 @ 20:13:05 #209
Argentina en PSV
pi_49114641
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Erasmusch het volgende:
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
Goede analyse

Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
  maandag 7 mei 2007 @ 20:15:13 #210
Argentina en PSV
pi_49114748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
Weet ik
pi_49114895
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet ik
Ik zou er trots op zijn!
pi_49115185
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:38:46 #213
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49115826
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 mei 2007 @ 20:47:44 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49116229
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.

Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moėts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:50:24 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49116353
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.

Weet waar je over praat, de volgende keer graag
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen ) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
pi_49116569
Ajax is top van Nederland, niet van Europa. Hetzelfde geldt voor AZ en PSV. Vrij simpel toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 mei 2007 @ 20:54:21 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49116579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Doc het volgende:
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.

Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.

Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiėren volgens de TS.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:58:45 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49116844
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.
Dit is ook een opendeur topic dat desalnietemin aardig begon met een zinnige openingspost, maar in een rap tempo verDAMt werd door zijn compleet gebrek aan discussievermogen

Als DAM nou gewoon alleen de mogelijkheid zou krijgen om topics te openenen en niet te kunnen reageren zou het bijna een gewaardeerde user kunnen kunnen worden
pi_49119480
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede analyse

Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:58:42 #220
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49119982
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef DarkShine het volgende:
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.

Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 7 mei 2007 @ 23:35:22 #221
Argentina en PSV
pi_49125367
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Fides het volgende:
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
  maandag 7 mei 2007 @ 23:36:50 #222
Argentina en PSV
pi_49125450
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
  maandag 7 mei 2007 @ 23:37:31 #223
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49125491
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Ik reageerde ook on topic
  maandag 7 mei 2007 @ 23:38:34 #224
Argentina en PSV
pi_49125544
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:

[..]

PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen ) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
  maandag 7 mei 2007 @ 23:39:13 #225
Argentina en PSV
pi_49125578
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik reageerde ook on topic
Een van de eerste

Waarvoor dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')