Jij begint met die stelling dat Tom de Mul de beste rechtsbuiten is, maar je geeft er geen enkel valide argument aan met enige onderbouwing. Hetgeen dus is waar je alles en iedereen van beschuldigdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
Deze reactie slaat toch ook nergens op?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan makenquote:
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
Goede analysequote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Erasmusch het volgende:
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
Weet ikquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.
Weet waar je over praat, de volgende keer graag
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Doc het volgende:
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
Dit is ook een opendeur topic dat desalnietemin aardig begon met een zinnige openingspost, maar in een rap tempo verDAMt werd door zijn compleet gebrek aan discussievermogenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede analyse![]()
Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef DarkShine het volgende:
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.
Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben![]()
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Fides het volgende:
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn gewordenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
Ik reageerde ook on topicquote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engelandquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |