Dan moet er wel eerst een argument bijstaan. Maar daar stokt het bij Robrarquote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te geven![]()
Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.
Grygera is niet noodzakelijk voor succes.
De Mul speelt vaker niet goed dan wel, dus dat is ook geen garantie voor succes.
Sneijder zal een gemis zijn, maar ik heb wel redelijk vertrouwen in Perez.
Maar dat is maar 1 speler die onderdeel is van die goede basis.
Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
Mijn smilie was duidelijk en oprecht zo bedoeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
Mijn fout, ik begon over PSV in vergelijking met Ajax met als doel zijn uitleg van de termen topclub en subtopclub duidelijk te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?
Sowieso is dit topic natuurlijk compleet overbodig en had je jouw OP gewoon in het Ajaxtopic kunnen plaatsen.
Is de Mul een basisspeler dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zetten
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Is de Mul een basisspeler dan?
En is Grygera onvervangbaar dan?
Sneijder zal inderdaad moeilijk worden.
Op de naam van Kennedy heb ik al gereageerd in de OP en deze topic gaat over Ajax en niet over PSVquote:Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens weet je wat voor positieve argumenten er hier worden aangedragen elke keer netjes te omzeilen.
Als vervanger van De Mul is hier al meerdere malen Bakircioglu aangedragen en het lijkt er inmiddels op dat die ook echt gaat komen, maar geen reactie van jouw kant.
Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken. Hoef je nog niet eens een Tommie van der Leegte te benaderen.
Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen danquote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
De Mul is basisspeler door gebrek aan beter.
Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
De Mul is basisspeler door gebrek aan beter.
En hebben 2 keer de titel verspeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.![]()
Die is fit dan ook niet beter dan De Mulquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen dan
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar
Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
Er zitten letters op je toetsenbordquote:
Sjezus, in wat voor een trip zit jij?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hebben 2 keer de titel verspeeld
2 keer in brabant bovendien![]()
Net zoals robbenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
Affelay is een typische systeem voetballer die overal goed speelt. Aisatti speelt alleen goed als het team om hem heen gebouwd wordt en daarom gaat hij niet slagen bij PSV denk ik en hoop ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |