abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 16:29:05 #101
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49105236
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daarom kan hij dus ook mee met de Europese top
Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.

En deze post mag je bookmarken als je wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49105256
ten cate moet Huntelaar niet meer mee laten voetballen.

Gewoon goals laten maken.
21 goals is veel, maar ik denk dat hij er veel meer kan maken.

Gisteren onzichtbaar af en toe wat trekjes zoals handje in het gezicht van de tegenstander.
Maakt wel weer een goal.
pi_49105257
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.

En deze post mag je bookmarken als je wil
Vind jij Valencia Europese top?
pi_49105266
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV verloor geen cruciale duels, Ajax wel

PSV had Alex, Gomes, Farfan, Simons en Cocu
Ajax heeft Stam, Huntelaar, Sneijder, Gabri en Davids.

Overigens vind ik dat je Affelay tekort doet door hem niet te noemen.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:29:58 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49105267
Europese top is Ajax zeker (nog) niet en ik verwacht ook niet dat ze zich op korte termijn op dat niveau zullen bevinden.
Zoals dat overigens ook geldt voor andere Nederlandse clubs, inclusief PSV.
Nederlandse clubs zullen door geldgebrek voorlopig nooit tot de absolute Europese top gaan behoren, maar sub-toppers blijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49105273
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
De basis staat en het elftal is enorm in balans. In de breedte wat investeren en Ajax heeft een topteam. Met Stam-Davids-Gabri-Sneijder-Huntelaar-Emanuelson heeft Ajax goud in handen. Zonde dat Sneijder niet zal blijven en Grygera vertrekt.
Emanuelson is te speels. Hij moet wat zakelijker verdedigen.. niks altijd weg willen draaien in de laatste linie of een balletje op je vreef proberen dood te leggen.. dat moet eruit.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:30:35 #107
Argentina en PSV
pi_49105286
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.
Ik zal je morgen zeggen of ik er mee eens ben.

Als het de zelfde Sneijder is dan die ik ken dan denk ik van niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 mei 2007 @ 16:33:00 #108
57586 Bananenman
-----------
pi_49105372
Een Nederlands top team overduidelijk, maar Europees lang niet. Sneijder is van Europese topklasse, de rest niet (meer), of nog niet. Ajax heeft behoorlijk wat aankopen nodig voor ze dat zijn.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:33:05 #109
Argentina en PSV
pi_49105378
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vind jij Valencia Europese top?
Niet stabiel genoeg voor de echte top. Niveau PSV van dit seizoen
pi_49105389
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

maandag 7 mei 2007 @ 16:33:55 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49105406
Nationaal is het absolute top, en heeft het een grote naam.
Europees komen ze veel tekort dit seizoen.

Maar ik denk dat Ajax veel potentie heeft volgend jaar met spelers zoals Davids, stam die een team kunnen dragen, zoals Cocu dat deed, en dan kunnen spelers zoals Huntelaar, Babel, Sneijder, veel vrijer voetballen.
Als Gabri net zoals Somins de gaatjes wat kan dicht lopen, dan heeft Ajax in alle redelijkheid een kans om een europees succesje te behalen.

Maar om nou spelsrs zoals Heitinga, Emmanuelson, Vermaelen, De mul etc top te nomen dat is belachelijk, die spelers zijn er of nog niet of hebben 't gewoon niet
pi_49105434
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus PSV is ook geen topteam.
Dus AJAX = PSV = VALENCIA
  maandag 7 mei 2007 @ 16:34:51 #113
Argentina en PSV
pi_49105436
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Robar het volgende:

Overigens vind ik dat je Affelay tekort doet door hem niet te noemen.
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar

Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
pi_49105488
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar

Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
Dat ben ik dan wel met je eens
  maandag 7 mei 2007 @ 16:37:09 #115
Argentina en PSV
pi_49105525
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus PSV is ook geen topteam.
Dus AJAX = PSV = VALENCIA
De eerste zin uit de OP

Ik lees de laatste tijd vaak dat Ajax op weg is om een topteam te worden maar ik zie niet waar dit op gebasseerd is.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:38:11 #116
Argentina en PSV
pi_49105566
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.

Weet waar je over praat, de volgende keer graag
pi_49105631
valencia heeft op Alex na toch wel iets meer kwaliteit in huis hoor
pi_49105652
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De eerste zin uit de OP

Ik lees de laatste tijd vaak dat Ajax op weg is om een topteam te worden maar ik zie niet waar dit op gebasseerd is.
Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.
Als Ajax volgend seizoen de belangrijkte spelers kan behouden en nog wat gerichte aankopen doet, dan zijn ze volgend jaar weer een stuk beter en is de kans redelijk aanwezig dat ze kampioen worden.
Ook Europees gezien zullen ze dan beter hun mannetje kunnen staan.
Voorwaarde is echter dat ze "stabiel" worden en daar schort het nog wel eens aan.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:42:22 #119
Argentina en PSV
pi_49105748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.
Als Ajax volgend seizoen de belangrijkte spelers kan behouden en nog wat gerichte aankopen doet, dan zijn ze volgend jaar weer een stuk beter en is de kans redelijk aanwezig dat ze kampioen worden.
Ook Europees gezien zullen ze dan beter hun mannetje kunnen staan.
Voorwaarde is echter dat ze "stabiel" worden en daar schort het nog wel eens aan.
Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.

Tweede voorwaarde is dat de spelers blijven. Grygera is al weg, en De Mul en Sneijder waarschijnlijk.

Derde voorwaarde is geld om te investeren en dat hangt nauw samen met voorwaarde 1 en 2
pi_49105816
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.

Weet waar je over praat, de volgende keer graag
Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?
Ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Die finalist van jou staat een straatlengte achter in de Engelse competitie.
Daarbij speelde een aantal belangrijke spelers niet mee en was het geluk compleet aan jullie zijde.

Kijk, het is knap dat je de kwart finale haalt, maar meer dan een grote dosis geluk was het natuurlijk niet!
En Liverpool heeft jullie compleet weggevaagd.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:45:01 #121
Argentina en PSV
pi_49105872
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
pi_49105897
PSV heeft inderdaad de CL finalist van het vorige seizoen uitgeschakeld. Bij Arsenal krabbelen ze zich daar nu nog over achter de oren. Kijk ook eens wat verder dan de uitslag alleen.
pi_49105912
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te geven
  maandag 7 mei 2007 @ 16:45:47 #124
Argentina en PSV
pi_49105914
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?
Ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Die finalist van jou staat een straatlengte achter in de Engelse competitie.
Daarbij speelde een aantal belangrijke spelers niet mee en was het geluk compleet aan jullie zijde.

Kijk, het is knap dat je de kwart finale haalt, maar meer dan een grote dosis geluk was het natuurlijk niet!
En Liverpool heeft jullie compleet weggevaagd.
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
pi_49105928
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.

Tweede voorwaarde is dat de spelers blijven. Grygera is al weg, en De Mul en Sneijder waarschijnlijk.

Derde voorwaarde is geld om te investeren en dat hangt nauw samen met voorwaarde 1 en 2
Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.
Grygera is niet noodzakelijk voor succes.
De Mul speelt vaker niet goed dan wel, dus dat is ook geen garantie voor succes.
Sneijder zal een gemis zijn, maar ik heb wel redelijk vertrouwen in Perez.
Maar dat is maar 1 speler die onderdeel is van die goede basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')