Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkochtquote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomer
Aan de andere kant: Kijk naar AC Milan met een Maldini van 38 en een Costacurta van 41.
Het is wel een ietwat scheve vergelijking, maar het geeft wel aan dat Stam en Davids voor hetzelfde geld net zo lang op niveau, al dan niet wat minder dan voorgaande jaren, door kunnen voetballen.
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.
Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkocht
Klopt, maar de vraag lijkt me wel gerechtvaardigd of je nog een seizoen op Stam kan bouwen en een centraal duo met Heitinga en Vermaelen is echt niet geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.
Cocu is ook wel een geval apart qua blessures, maar bij Davids zegt mijn gevoel dat het ook wel meevalt qua blessures (hoewel ik dat totaal niet kan onderbouwen) en Perez is ook niet vaak geblesseerd geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-
Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?
Ik was blij dat Stam niet kwam naar PSV vorige zomer. Maar toen had PSV nog Ooyer en Alexquote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat Jaap Stam in zijn huidige vorm thuis hoort in het basiselftal van iedere Eredivisieclub (in mijn ogen ook bij gerenomeerde buitenlandse clubs, maar dat terzijde).
Ga me niet vertellen dat je niet blij zou zijn als plotsklaps blijkt dat Stam volgend jaar nog een jaartje bij PSV gaat ballen.
įlleen maar Stammetjes is niet goed, maar 1 Stam achterin geeft het team toch wel de nodige balans.
Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?
Klopt, maar zoals gister ook geweldige momenten, paar beslissende tackels van hem gezien.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.
Heeft hier en daar zijn fouten
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachten
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als directquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef twi het volgende:
Sneijder zal vertrekken, maar zal denk ik geen amok maken wanneer hij niet vertrekt. Sneijder is gewoon Europese top, ik denk dat hij moeiteloos mee kan met elke Europese topploeg.
Daarom kan hij dus ook mee met de Europese topquote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
Dus is Ajax ook een topteam?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.
maar het bleek weinig waard te zijn zonder enkele sleutelfiguren...
eerlijk gezegd denk ik dat de beste 11 van psv en ajax niet veel voor elkaar onderdoen. allebei grote talenten en enkele cruciale 'oude rotten'. alleen ajax had een bredere selectie dan psv.
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax welquote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
En wat is je definitie van een topteam als je het over Ajax hebt?
Bedoel je dan top in Europa of net als PSV subtop?
Want was PSV dit seizoen dan zoveel beter dan Ajax?
Als je PSV op dit moment Europese subtop vindt, dan zit Ajax toch echt op hetzelfde niveau.
En natuurlijk kwam PSV in de kwart finale van de CL, maar ben je dan Europese subtop, of heb je ongelofelijk veel geluk gehad? Wat stelt PSV nu voor wanneer Alex wegvalt? Als je dat niet op kunt vangen, ben je toch geen Europese subtopclub? Of ben je dan juist subtop en geen topclub?
PSV, AZ en Ajax zijn op dit moment echt vrij gelijkwaardig.
Ajax heeft zich alleen verschrikkelijk laten verrassen in de voorronde CL.
Zo een wedstrijd heb je weleens.
Als Alex aan half jaar eerder geblesseerd was geraakt, had PSV de tweede ronde van de CL ook niet gehaald.
Ik zal niet zeggen dat Ajax een topclub is, maar je betoog is niet echt reeel.
Zoals een assist?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |