Welke krant lees jij in de UK?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Zo ontopic en inhoudelijk als jij bijvoorbeeld met deze post?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.![]()
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 05:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
En Koeman zei dat jij daar nog onder zit!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
roflquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.
Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.
Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiëren volgens de TS.
Dat jij gebrekkig kan lezen is geen nieuws ...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Dat is geen geluk, dat is klasse.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken
Ging je opmerking dan over het huidige team van Ajax dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Het was commentaar op televisie. Later ook herlezen op de BBC site. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden van wie het was.quote:
Je argumenten raken kant noch wal.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is toch echt zo.
Zoek het woord argument eens op www.dikkevandale.nl
Zo lust ik er nog wel een. Wanneer Ajax gewoon 80 punten had gehaald, waren ze ook kampioen geworden. Feit is dat ze dat niet hebben gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
Eensch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
Mensen hebben getracht om serieus te reageren, maar jij verdomt het om er inhoudelijk en met goede argumenten op in te gaan. Volgens mij is namelijk iedereen het met je eens dat Ajax nog geen topteam is, maar de potentie is er nu meer dan in de voorgaande jaren. En daar zijn mensen het niet over eens. Daar zou de dsicussie om moeten draaien.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Simpel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?
Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Simpel.
Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10
Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.
CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen![]()
Nog maar een keertje dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?
Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |