abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 23:45:24 #226
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49125869
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:

[..]

PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen ) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Welke krant lees jij in de UK?
pi_49125911
Je bent echt de baggeruser van VBL man

Wat een onzin kraam je allemaal uit
  maandag 7 mei 2007 @ 23:49:37 #228
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49126068
Je wordt afgezeken Grimm

Ik zou een ban request doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 mei 2007 @ 23:50:09 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49126088
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren.
Zo ontopic en inhoudelijk als jij bijvoorbeeld met deze post?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 mei 2007 @ 23:52:04 #230
Argentina en PSV
pi_49126183
Die was gewoon ontopic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 mei 2007 @ 23:53:36 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49126242
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 mei 2007 @ 23:55:06 #232
Argentina en PSV
pi_49126320
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
pi_49130501
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 06:24:05 #234
Argentina en PSV
pi_49130544
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 05:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
pi_49130551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
En Koeman zei dat jij daar nog onder zit!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 07:28:10 #236
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49130751
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.

Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.

Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiëren volgens de TS.
rofl

De Mul is niet eens een rechtsbuiten. Dat hij daar af en toe staat wil nog niet zeggen dat ie het is. Tis een rechtshalf.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:38:59 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131368
quote:

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Dat jij gebrekkig kan lezen is geen nieuws ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_49131391
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken
Dat is geen geluk, dat is klasse.
Geluk is als je door een scheidsrechterlijke dwaling een doelpunt meekrijgt, iets waar PSV weinig mee te maken had.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:41:35 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131404
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Ging je opmerking dan over het huidige team van Ajax dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:44:59 #240
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131452
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Welke krant lees jij in de UK?
Het was commentaar op televisie. Later ook herlezen op de BBC site. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden van wie het was.
pi_49132579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is toch echt zo.

Zoek het woord argument eens op www.dikkevandale.nl
Je argumenten raken kant noch wal.
Leer goede argumenten geven!
pi_49132770
Is deze discussie nou nog bezig? De TS vindt Ajax duidelijk GEEN topteam en vindt slechts die meningen die dat bevestigen ontopic. Op andere meningen reageert hij of helemaal niet of met statements van anderhalve zin. Ik stel voor dat we een modje dit topic laten nalopen, alles laten verwijderen behalve de OP en de posts van users die Ajax ook geen topteam vinden, en dat TS in de toekomst dit soort vragen via een poll stelt.
pi_49132948
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
Zo lust ik er nog wel een. Wanneer Ajax gewoon 80 punten had gehaald, waren ze ook kampioen geworden. Feit is dat ze dat niet hebben gedaan.
Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
pi_49133117
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
Eensch.
Op basis van hun spel; absoluut.
Het grote verschil was voornamelijk; "zij" hadden Gomes en "wij" niet.

Ik vind dat de titel grotendeels aan deze man te danken is, al speelt PSV mét Alex ook beduidend beter dan zonder deze beste man.
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_49133225
quote:

[..]

Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Mensen hebben getracht om serieus te reageren, maar jij verdomt het om er inhoudelijk en met goede argumenten op in te gaan. Volgens mij is namelijk iedereen het met je eens dat Ajax nog geen topteam is, maar de potentie is er nu meer dan in de voorgaande jaren. En daar zijn mensen het niet over eens. Daar zou de dsicussie om moeten draaien.
En niet over individuele spelers die jij klaarblijkelijk niet goed kunt beoordelen.

Topteam, nee!
Potentie, ja ik vind van wel!

Argumentatie:
Ajax heeft in diverse wedstrijden laten zien over verschillende kwaliteiten te beschikken.
Zo hebben de wedstrijden tegen AZ getoond dat Ajax strijdlust en mentale veerkracht heeft ontwikkeld.
Tegen PSV uit en Werder thuis heeft Ajax laten zien wedstrijden op TOP niveau te kunnen spelen.
De reden waarom Ajax nog geen topteam heeft, ligt in de instabiliteit van het team.
Het ene moment winnen van Werder Bremen, het andere cruciale moment punten laten liggen tegen RKC en verliezen van Kopenhagen. Wanneer Ajax het komende jaar dit weet te verbeteren, zullen ze kampioen worden en zullen ze ook Europees weer tot de subtop behoren. De absolute top is een hele stap verder en is voor Nederlandse ploegen in principe niet weggelegd, daarvoor speelt geld gewoon een te grote rol in het hedendaagse voetbal.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:11:49 #246
Argentina en PSV
pi_49135500
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?

Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:15:49 #247
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49135635
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Simpel.

Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10

Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.

CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:22:10 #248
Argentina en PSV
pi_49135845
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Simpel.

Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10

Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.

CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan het

OM iets te kunnen verkopen moet je eerst iets bezitten
pi_49136266
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nog maar een keertje dan.

"Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken"

Bovenstaande heb ik al eerder gepost en ik heb zelfs de verwijzing naar Tommie van der Leegte er netjes voor je uitgehaald. Grygera is niet alleen regelmatig geblesseerd geweest tijdens zijn verblijf bij Ajax, hij is ook niet altijd onomstreden geweest. Het onderwerp Tom De Mul ga ik nu toch echt laten rusten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:36:59 #250
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49136339
de Mul heeft karakter? dat was toch dat jochie wat de sfeer te hard vond in de kleedkamer en graag weg wil? Ja dat geeft wel aan hoeveel karakter hij heeft... echte winnaarsmentaliteit!

de Mul is een aardige voetballer. vooral snel, maar niet echt technisch. misschien dat ie in de toekomst kan uitgroeien tot een degelijke rechtshalf / rechtsbuiten. maar nu is het nog een erg beperkte speler. veel balverlies en vaak een zwakke voorzet. nietemin kun je zien dat het wel een joch met potentie is.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')