Maar dan staat het alarm in de tussentijd niet aan, neem ik aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef vannelle het volgende:
Bij mijn lesauto is het zo dat als je'm met de sleutel op slot doet hij ook weer zonder dat het alarm afgaat met de sleutel van slot kan.
Zet je'm met de AB op slot en met de sleutel open maakt gaat ie jengelen.
Dát weet ik eerlijk gezegd niet, gaan je alarmlichten knipperen als je'm met de sleutel op slot draait?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef dik_voormekaar het volgende:
[..]
Maar dan staat het alarm in de tussentijd niet aan, neem ik aan?
Dat zou je gewoon een keer thuis kunnen proberen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef dik_voormekaar het volgende:
Bovendien: Je weet niet altijd met welke sleutel de auto op slot is gezet.
In mijn situatie zal het normaal zo zijn:
Mijn vrouw heeft de sleutel met afstandsbediening bij zich (zij rijdt er ook mee naar haar werk).
Zo nu en dan wil ik er mee weg en gebruik dan de reserve sleutel (zonder afstandsbediening).
Meestal zal mijn vrouw dan met haar sleutel de auto afgesloten hebben en dus het alarm aangezet hebben.
Zal dus erg fijn zijn als ik het alarm dan kan uitzetten.
Wat is de override ?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef bonfie het volgende:
...
Als je dit niet wil, dan kan je altijd de override aanzetten
...
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef dik_voormekaar het volgende:
Ik heb sinds vrijdag een Seat Ibiza met een Defa CAN 800 alarm systeem.
Deze schakelt netjes in en uit dmv. de sleutel met afstandsbediening.
Als ik echter de deur open met de sleutel zonder afstandsbediening gaat het alarm DIRECT af.
Volgens de handleiding zou je 15 seconden de tijd moeten hebben om de auto te starten voordat het alarm af zou moeten gaan.
Weet iemand hoe je het alarm wel uit kunt schakelen met alleen de sleutel zonder afstandsbediening?
zekering dr uit trekken, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef dik_voormekaar het volgende:
Die oplossing is wel heel rigoureus. Ik dacht meer aan een schakelaartje o.i.d.
Ik zal dat vanavond eens proberen. Zekering eruit trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef Turquaz52 het volgende:
*kick*
Zekering dr uit trekken!!
niet naar andere luistere
kdenk dat je 2 zekeringen hebt,,, (wij wel teminste)quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef dik_voormekaar het volgende:
[..]
Ik zal dat vanavond eens proberen. Zekering eruit trekken.
Of ik naar anderen luisteren zullen we nog wel zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |