die heb ik IDD al...zal wel kijken thnxquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die kan je vinden in je pak pal ofzo
zit bij je key items (als je hem al hebt)
http://www.serebii.net/diamondpearl/items.shtmlquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand waar ik een dusk stone kan krijgen?![]()
Zou kunnen, het is een kabel waarmee je ook nog naar een oude gb kan linken. Maarja, gold en red doen het er wel nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien ligt het aan de link kabel. Ik kon niet ruilen tussen fire red en sapphire omdat de link kabel niet goed was.
Moet wel kunnen, ik doe het regelmatig. Zelfs met Europese en Amerikaanse spellen door elkaar, dus uit Groot-Britannië zal geen probleem moeten zijn. Ik zou dan toch een andere linkkabel proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef Dark_Prince het volgende:
bah, ik krijg het niet voor elkaar om te traden tussen emerald en ruby
Ik gebruik er een oude gba en gba sp voor maar op de een of andere manier connecten ze niet.
Als ik gold en red speel kan ik wel gewoon ruilen. De Emerald komt uit Nederland en Ruby komt uit Groot Brittanië maar dat zou niet uit moeten maken toch?
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijnquote:
nvm heb hem al gevondenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
Waar kan ik de defog vinden? :S
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef De_Brandweer het volgende:
De underground vind ik leuk gemaakt. Ik heb al een fossil gevonden.
Ik heb nu 3 skull fossils. Dus als iemand anders een andere fossil heeft wil ik ruilen. PM me.
Binnen 1 uur en 45 minuten antwoord verwachtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Niemand met pearl of de national dex die andere fossils heeft om te ruilen?![]()
Kut man! Wat überdom van me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef KjellB het volgende:
Je bent nog vergeten dat Vaporien Vaporeon moet zijn
Heb je net een cursus leestekens op die basisschool van je gehad ofzo Ba-hart!? Nee hoor grapjequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef BartK. het volgende:
Pfft, heeft hier dan niemand geleerd wat hoofdletters en leestekens zijn? En nee smiley's zijn geen leestekens.
Als het hetzelfde gaat als in red/blue: eerst een beetje eten gooien, dan voorzichtig een steentje tegen de pokémons knar gooien, dan een bal, en dan maar duimen dat 'ie erin blijft zitten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
Same here, Espeonquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben niet zo'n liefhebber van de eevee evoluties op espeon na dan.
nog niet in bezit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Glaceon en Leafeon vallen ook tegen?
Of inderdaad wat eten...of wat mud...en daarna de safari ball...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
iemand wat tips over hoe ik het beste pokemon kan vangen in de safari zone?
het wil me maar niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |