Ze waren ook nog met een film bezig over Sadness ookquote:Concerning the rumours about the Hollywood film studio offering us a large sum of money for filming rights - the truth is that we were contacted but there have been no agreements. We cannot disclose the topic of our talks however. Still we can assure players that Sadness will not be filmed earlier than 2 years after it is introduced to the market (if it will be filmed).
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef BMH het volgende:
En gefeliciteerd Ruzbeh! Je hebt het gradient icoontje in Photoshop ontdekt....
quote:RUMOR - Rockstar’s Table Tennis heading to the Wii
May 7th, 2007
Our friend Falfelkid is at it again with another rumor. He seems to have been spurred on by the Soul Calibur rumor we talked about last week. Here’s what Falafelkid had to say…
Expect Rockstar´s ´Table Tennis´ to come out on the Wii. I have been told that it is likely to be the first Rockstar title heading to Wii.
hej jij hebt een drakenbal in je icoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef GoodGawd het volgende:
Wij gaan protesteren de prijscompare moet wederkeren! etc.
wat is kapot?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef Wessiej het volgende:
God, ga ik na 3 weken niet te hebben spelen weer eens dat ding aanzetten omdat hier wat mensen zijn, gaat die na 20 seconden kapot
maja ik neem niet aan dat je je wii bedoelt dan zou je niet zo laks reageren denk ik.quote:
Nou ik heb de Wii nog niet dus ook niet Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 ( Een must have voor mequote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hej jij hebt een drakenbal in je icoon.
help me verdoeme
chipped zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Want? Waarom zou ik het hier dan melden?
Pricecompare van mezzinquote:
Ik zat daar ook lang vast. Maar je moet dat truukje doen dat je hem weg trapt. A bashen, en dan snel je wiimote schudden. Dan trap je hem weg, dan ga je een super aanval doen en/of opladen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef _GdR_ het volgende:
Zijn er nog DBZ addicts hier?
hoe versla je die vegeta in die achterlijk aap vorm? is onmogelijk man.
Moet zeker met die dombo met zn zwaard. maar hoe kom je achter die aap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |