Vraag 1: Must-have is LoZ: Twilight Princess. Dat is het zo'n beetjequote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef neo2000 het volgende:
Heb ook net een Wii... En Wii Sports, en Wii Play, en een extra nunchuck.. (die ik waarsch. nooit gebruiken ga kwam ik naderhand achter..)
Anyways, 2 vragen:
* Wat zijn de must-have games..? Heb de laatste topics al wat doorgenomen, maar is niet echt duidelijk wat nu DE games zijn (voorin hoeverre dat deze al uit zijn uiteraard..) Moet ik toch maar Wii points gaan scoren voor de virtual console en een classic controller?
* Het geluid van de Wii zelf is echt zacht op mijn TV. Nu valt er op de Wii alleen voor zover ik heb kunnen vinden het geluid in te stellen voor de Wii-motes, maar niet voor het signaal naar de tv toe zegmaar.. Wii is aangesloten met de Nintendo RGB kabel.. Is dit alsnog ergens in te stellen?
T H A N K S
Het is een port van de DS versie.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:21 schreef Reintji het volgende:
Zijn er mensen die Trauma Center voor de (import) Wii hebben? Net zo vermakelijk als de DS versie?
des al niettemin is het gaver om te spelen, de paar extra missies willen overigens ook wel helpenquote:
You got to be joking........quote:
Nee. Een port. Een remake is wat het woord al zegt. een RE make. De Wii versie van Trauma Center is niet opnieuw gemaakt. Hij is geport. Dankzij de hoge(re) resolutie waarin het bronmateriaal gemaakt is ziet het er op de wii beter uit. De graphics zijn uiteraard ook verbeterd/veranderd. Maar het blijft een port.quote:
ja een remake maar ruzbeh geen nieuwe op meer?quote:
Okee, ik ben benieuwd.. [schuift alvast Trauma Center van de got-to-have lijst naar de ik-denk-er-nog-even-over-na lijst].quote:
Edit -> alles verwijderen -> invoeren -> Edit -> plakken -> invoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben de OP aan het proberen te veranderen, maar Fok! doet raarIk doe me best er nu voor (na het wijzigen krijg ik een wit scherm, en als ik vervolgens terug na de OP ga, is er niks veranderd
)
Sieht gut aus..!quote:
Verkapte ik pats met mijn warez post.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
waarom hebben ze de wiikey eigenlijk geen keywii genoemd dacht ik net...
slechte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |