Hij had wel een nieuwe OP gemaakt, voor het volgede topic, en dat was dus topic 200quote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef Lexie het volgende:
Ruzbeh vond het toch niet speciaal dat dit het 200e topic is? Hij heeft het zelf gezegd.
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:29 schreef remcheese het volgende:
(arme RuzbehDie staat nu boven het amsterdam-rijn kanaal met een steen om zn nek en mompelt iets over bedorven taart en kut-topics)
Idd TVPquote:
Dat staat waarschijnlijk in de nieuwe OPquote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Trouwens had iemand ergens nog een lijst met spellen die gereleased zouden worden dit jaar?
Dat zou best tof zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat staat waarschijnlijk in de nieuwe OP![]()
PSV Humor?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
waarom hebben ze de wiikey eigenlijk geen keywii genoemd dacht ik net...
slechte tvp
Das meestal zo in het Wii topic. Waarom denkje dat ze in zo een korte tijd bij de 200 zitten?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef GoodGawd het volgende:
Ik denk dat we deze Topic moeten renamen naar: Het OP + Ruzbeh topic!
Ik heb nog geen woord Nintendo en Wii gelezen keke.
Ik had speciaal voor dit spel een Gamecube gekocht maar uiteindelijk RE4 nooit gehaald (quote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef remcheese het volgende:
T is toch eigenlijk van de zotte dat ik nu al weet dat ik deze voor de 2e keer ga kopen.
Ik heb er gewoon TE goede herinneringen aan en zou de ouwe versie natuurlijk gewoon kunnen spelen
maar ja...
met de Wiimote richten en de ps2 extra's is em dan wel weer die 30 euro waard...
[afbeelding] =+
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |