al die 'experts' ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef pberends het volgende:
Amerika vooruitstrevend met energiebesparing
Dat filmpje is echt hilarisch.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef pberends het volgende:
Amerika vooruitstrevend met energiebesparing
Dat filmpje is echt hilarisch.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Zouden ze het briljante fenomeen 'dubbel glas' al kennen?
Ze zijn ook niet afgegaan, want dit filmpje is schijnbaar voor de Amerikanen erg opzienbarend!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
al die 'experts' ook![]()
Een beetej voorbereiding van zo redactie had allang gezien dat deze 'nieuwe' technologie er al lang is. Dan waren ze niet zo afgegaan.
het 'nieuwtje' over koude kernfusie neem ik nu ook minder serieus. Waarschijnlijk hebben ze de werking van de accu ontdekt.![]()
Ik zal even kijken. Waarschijnlijk in de nrc.next van morgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:11 schreef Aoristus het volgende:
Staat die in de nrc next?
sux, ik krijg dat next blaadje sinds kort gratis in de bus, maar ik vind er bar weinig aan. Alleen de F&S is meestal de moeite waard.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken. Waarschijnlijk in de nrc.next van morgen.
Ik stimuleer drankmisbruik bij jongeren!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef Chewie het volgende:
u bent een plofkip?
Comazuipen met je kleine broertje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stimuleer drankmisbruik bij jongeren!!!![]()
![]()
Stenig mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |