Met hagelslag moet er wel boter op jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef k_i_m het volgende:
Een witte boterham met boter, pindakaas en melkchocolade hagelslag
Wordt jij dan ook enorm chago als je iets wilt eten en het "mag" niet? Dan ben ik echt NIET te genietenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap je heel goedIk zou het alleen zelf écht niet trekken, wordt echt helemaal depressief als ik honger heb en niets mag eten
Lightpindakaas is zeker lekker hoorHooguit iets droger maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem. Doe er trouwens ook nooit boter onder.
Hee, goed man, niet aangebrand?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Verder schnitzel gemaakt vanavond met rode kool met appel en aardappeltjes. Was goed gelukt.
Daar zit dan weer suiker in. En het scheelt maar 25% vet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, lightpindakaas is wel lekker en een goed alternatief!
allemaal op 1 boterham? Yekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef k_i_m het volgende:
Een witte boterham met boter, pindakaas en melkchocolade hagelslag
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo allemaal,
Vandaag veel te lekker brood gekocht, dan eet ik er meteen twee meer dan normaal![]()
In de middag best wat druiven op (zeker 150 gram), maar volgens de eetmeter bevatten die dingen 65 kcal per 100 gram. Een bak van die dingen bevat dus evenveel kcal als een zakje kroepoek. Waar zeuren jullie over![]()
Verder schnitzel gemaakt vanavond met rode kool met appel en aardappeltjes. Was goed gelukt.
Ohja en pindakaas is niet heel slecht omdat het onverzadigde vetten zijn, er zitten (B?)vitamines in en vast nog wel wat dingen. Nootjes zijn ook beter dan chips. Let wel: light pindakaas schijnt suiker te bevatten!
Ja precies, m'n hele leven is gelijk zinloos en niet leuk meer enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wordt jij dan ook enorm chago als je iets wilt eten en het "mag" niet? Dan ben ik echt NIET te genieten
Nee niet eensquote:
asperges worden vaak icm ham gegeten, hoorquote:
Mwa, ik proef praktisch geen verschil dus dat maakt niet uit. Maargoed, ik heb vandaag toevallig voor het eerst in maaaaaaaaaaaanden pindakaas gehad dus waar praten we overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar zit dan weer suiker in. En het scheelt maar 25% vet.
(trouwens, per 100 gram: light: 580 KCal, gewoon: 640 KCal...)
Als je pindakaas wilt, eet dan gewoon pindakaas!![]()
Damn, ben jij mijn kloon?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja precies, m'n hele leven is gelijk zinloos en niet leuk meer enzoEcht belachelijk
brood met aardbeiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
allemaal op 1 boterham? Yek.
Ik heb dit weekend een nieuw soort ham ontdekt: schouderham (volgens mij) met asperges. Wel eens lekker voor een keertje, maar ik eet toch het liefst brood met aardbei of crackers met kaas.
Dat is dan wel weer mooi van de strictheid van het dieet. Als je je er netjes aan houd heb je ook geen honger. Dat lijkt me met gewoon eten veel lastiger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap je heel goedIk zou het alleen zelf écht niet trekken, wordt echt helemaal depressief als ik honger heb en niets mag eten
Halvajam is vies![]()
Lightpindakaas is zeker lekker hoorHooguit iets droger maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem. Doe er trouwens ook nooit boter onder.
aspergers zijn IMHO wel lekker, maar dan enkel in ham en kaas, en uit de oven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
asperges worden vaak icm ham gegeten, hoor.
Als mijn ouders terug zijn uit Italië, gaat m'n moeder een keer asperges voor me klaar maken. Heb ze nog nooit gehad (wel soep).
neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef Alcarin het volgende:
Mijn god, waar zijn jullie mee bezig..
Ik hoop dat dat grapjes waren.
Aardbeien zijn zelf al hartstikke zoetquote:
Eh..ja.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, ben jij mijn kloon?Is idd echt belachelijk.
Vriendlief heeft er ook wel eens van langs gehad met woorden
Zal ik eens iets ergs vertellen? Ik heb een hele hele hele hele poos terug gejankt om chipjesecht te triest gewoon
janken omdat je geen chipjes mag
Gewoon sneu
Light is vies iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die light pindakaas niet lekker. Eigenlijk bijna alles met light niet. Ik heb ook liever eens in de week een lekkere boterham met oude kaas, dan de hele week van die plastic 10+ kaas.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag nog 'als ik nou niet dat beladen gevoel van het moeten lijnen zou hebben zou dit best een oké dag zijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |