vandaag bevestigd door Mojo:
Cliff Richard
Ahoy', Rotterdam
do 5 december 2002 om 20:00 uur
start voorverkoop:
za 16 februari 2002 om 10:00 uur
entree: EUR40,00 / 37,50 / 35,00
quote:Het is gewoon niet leuk meer.
Op donderdag 14 februari 2002 10:01 schreef calvobbes het volgende:
entree: EUR40,00 / 37,50 / 35,00
Ten minste, als we de kaartjes kunnen regelen, maar dat lijkt me geen probleem...
quote:DUH. Jij hebt natuurlijk allang een VIP-arrangement geregeld.
Op vrijdag 15 februari 2002 20:36 schreef calvobbes het volgende:
Niet vergeten he! Morgen begint de vvkps voor mij hoef je geen kaartje mee te nemen
quote:Denk je dat ik alleen konten lik bij de modjes hier
Op vrijdag 15 februari 2002 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:DUH. Jij hebt natuurlijk allang een VIP-arrangement geregeld.
tsss.....
quote:Er zijn toch al 2 rangen uitverkocht
Op zaterdag 16 februari 2002 21:31 schreef Otherside o.a. het volgende:
Kan me nauwelijks voorstellen dat er anno deze tijd nog mensen zijn die deze afgelebberde uitgemolken ondertussen tochalwel bijna bejaarde zanger willen zien. Maar tochook welweer logisch want smaken verschillen.
Van Morrison 30 maart in Carre: zo goed als uitverkocht!
Supertramp 13 mei in Ahoy: al 1 dag uitverkocht, 2e bijna!
Roger Waters 15 mei in Ahoy: binnen 1 dag uitverkocht!
Alhoewel Cliff Richard niet echt mijn smaak is, kan ik me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die zo'n gouwe ouwe nog een keertje willen zien...
quote:Dan hebben ze vastenzeker flyers in bejaardentehuizen rondgestuurd hiervoor.
Op maandag 18 februari 2002 09:16 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er zijn toch al 2 rangen uitverkocht
quote:Maar Van Morrison, Supertramp en Roger Waters zijn danwel klinkende namen die nogsteeds goed in deze tijd te horen zijn. Natuurlijk zijn er mensen die good old Cliff nogweleens willen zien, dat snapikwel hoor i am just kidding around a little bit en gun het degenen die wel gaan van harte en wens ze ook veel plezier.
Op maandag 18 februari 2002 09:45 schreef Jarno het volgende:
Oud is in hoor.Van Morrison 30 maart in Carre: zo goed als uitverkocht!
Supertramp 13 mei in Ahoy: al 1 dag uitverkocht, 2e bijna!
Roger Waters 15 mei in Ahoy: binnen 1 dag uitverkocht!Alhoewel Cliff Richard niet echt mijn smaak is, kan ik me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die zo'n gouwe ouwe nog een keertje willen zien...
Over 2 jaar weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |