me 2!quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef VonHinten het volgende:
*Rood haar heeftEn dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.
Zeik toch niet zo, rooiequote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?
Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.
Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…
Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….
Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.
Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een echte rooie
ik ben blond, maar toen ik klein was was mijn haar dus écht spier en spier wit toen werd ik altijd bloemkooltje genoemdquote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?
Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.
Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…
Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….
Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.
Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
kijk een rooie rakker met lefquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een echte rooie
Wauwquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een echte rooie
Ik ben 12 dagen op Menorca geweest en ben 3x verbrand op mijn schouders/rug/benen/voetenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor
Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |