abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54183568
Ik had vroeger mooi rood haar, maar met de jaren is het een soort vaalbruin/rood geworden
Ik snap niet dat mensen met rood haar ervan balen dat ze rood haar hebben, ik vind het juist iets moois en 'aparts'
pi_54319945
Ik zou me overigens niet te veel zorgen baren als ik jou was, dat veel vrouwen het niet mooi of zelfs lelijk vinden; zo'n vrouw moet je sowieso al niet hebben, eentje die te gefixeerd is op uiterlijk.
pi_54323780
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:53 schreef VonHinten het volgende:
*Rood haar heeft En dan ook echt donkerrood, van dat haar waar mensen geld voor bieden of proberen te kopieren door een doosje Hair Natural Kastanje Rood Nutshell Extra te kopen.
me 2!
pi_54326494
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
Zeik toch niet zo, rooie

Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_60308828
mensen met rood haar die wel bruin worden zijn 'daywalkers
Ik zelf val meer een beetje onder het viking type als je begrijpt wat ik bedoel (alleen geen lang gevlochten haar en baard enzo...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanguinium op 23-07-2008 23:27:48 ]
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_60309309
Foto?
pi_60311391
Mijn mannetje met rood haar is sexay en liev
pi_60311794

Hier, een echte rooie
pi_60311815
Met een pratende kut!
pi_60311819
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met een pratende kut!
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:32:18 #261
84524 Morwen
I got life
pi_60311833
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Niks mis mee
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60312603
Veel mannen met rood haar zijn echt knap!
Natuurlijke schoonheid FTW!!
pi_60312651
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe gaan jullie ermee om?

Ok, ik doe nu net of het een échte handicap is, wat het fysiek natuurlijk niet is. Maar het kan toch lastig zijn. Zo ervaar ik hetzelf tenminste.

Het wordt namelijk ALTIJD als scheldwoord gebruikt (hee rooie, hee rooie dakduif, hee vuurkop etc. etc.). Heb je even een kleine ruzie; heeft het tegenwoord gelijk te maken met je haarkleur. Ik voetbal, als een tegenstander mij moet dekken is het altijd: ‘pak die rooie’.. pffff zo moe wordt ik daarvan… altijd altijd altijd de haarkleur erbij gehaald…

Tja en daarnaast; mijn ervaring is ook dat (mooie) meiden ook liever iemand hebben met een mooie zwarte donkere haarkleur (zwart) en een (daarbij) wat donkere huid , dan een bleke huid met rode haren….

Dus nogmaals; hoe gaan jullie ermee om? Doordat ‘rooie’ een scheldwoord is , is het dus wel een soort handicap. Netzoals manke, schele, kromme etc. etc.

Ik wordt overigens niet gepest ofzo hoor :’) Maar wordt er wel regelmatig mee geconfronteerd (opmerkingen zoals hierboven beschreven).
ik ben blond, maar toen ik klein was was mijn haar dus écht spier en spier wit toen werd ik altijd bloemkooltje genoemd

ach ik zou het je niet te veel aantrekken, en trouwens ik noem mijn vent ook wel eens ''bolle'' omdat ie zo'n enorme pens heeft..... maar is liefkozend bedoeld, dus eh... maak er geen probleem van zou ik zeggen,,,,

rooie
pi_60312657
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
kijk een rooie rakker met lef
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:49:12 #265
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_60312682
Geen problemen mee.
Vroeger werd ik regelmatig gepest, maar ach, die mensen zijn gewoon jaloers!

Mooi rood is niet lelijk

Bij de dames ook niet echt problemen gehad
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:56:07 #266
27569 -SL-
pi_60312730
Wat ik ook wel een goeie vond is dat onze buren vroeger altijd bij mijn ouders aan de deur kwamen omdat er weer ergens een ruit was in getrapt met een bal..

Kwamen ze bij mijn ouders:
Buren: Ja, uw zoon heeft een ruit ingetrapt en u gaat dat mooi betalen!!
Mijn ma: O, maar dat is toch juist knap als hij uw ruit in getrapt heeft?
Buren: Hoezo? Hij heeft een ruit ingetrapt hoor! Dat mag hij toch zeker niet!!
Mijn ma: Nou, als hij vanuit de USA uw ruit in trapt krijgt hij van mij extra zakgeld!
Buren:
Mijn ma: Ga nu eerst maar eens bij de ouders van al die blonde ettertjes aanbellen voor je hier komt! De enige roodharige jongen in de buurt is wel erg makkelijk te vinden he!!
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_60312947
Roodharige mensen/mannen -->

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2008 08:38:06 ]
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:34:28 #268
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_60313023
ik was ook altijd de lul als er iets gebeurt was, of wordt ook altijd uit t publiek gehaald als er wat gedaan moet worden... en ach.. al met al heb je er vaak meer voordeel van dan nadeel hoor...
vooral bij de vrouwen
ff een oud fotootje plaatsen

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_60313031
Rood haar bij mannen is juist erotiserend
Echt ik ken een aantal jongens met rood haar en ik vindze supersexy terwijl als je het haar weg zou denken ze best lelijk zijn

Maargoed iedren heeft voorkeur dus je kan niet zeggen waarom vrouwen meer op donker haar vallen zoals jij denkt.
En och ja, bij blondjes zeggen ze dat je dom bent. Je moet ermee leven. Alhoewel die het als excuus gebruiken.

Schelden.. als je er trots op bent is hey rooie niet schelden, enkel het benadrukken van je mooie kant.
Voices tell me I'm the shit.
pi_60313411
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_60313527
quote:
[ afbeelding ]

Hier, een echte rooie
Wauw
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_60313652

Ook rood
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:41:06 #273
27569 -SL-
pi_60313980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik heb ook rood haar maar om er nou een probleem van te maken....
Trouwens de vrouwtjes weten me ook wel te vinden hoor

Het enige waar ik me aan erger is dat ik niet bruin wordt, zodat als ik gisterenmiddag na vieren even op het terras zit tot half zes ik nu een verbrande kop heb!!
Ik ben 12 dagen op Menorca geweest en ben 3x verbrand op mijn schouders/rug/benen/voeten
Maar nu heb ik wel degelijk een (rood-)bruine tint.

Bijkomstig nadeel, ik heb zonne-allergie, wat al veel malen minder is dan voorheen.
Nu had ik het alleen op borst en buik gehad. Vroeger op armen, knieën en rug.

En dit jaar was het extreem weinig, dus groei er langzaam overheen.
Maar verbanden doe ik elk jaar wel. Ook als ik het rustig opbouw
No good can come of it.
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:45:08 #274
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60314065
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:21 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ook rood
even quoten want daaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60315673
Volgens mij is het vervelends dat je zo kwetsbaar bent. Krijg je ruzie met iemand of een meningsverschil op straat, bij voetbal oid: gelijk is het: ach kut rooie.. BAM 1-0 achter Het is zoo makkelijk scheldwoord.

Daarnaast is niet bruin worden ook een ramp, vaak verbranden etc.

En de dames vinden het vaak minder mooi. Die hebben liever een bruine, donkerharige man... (uit ervaring)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')