abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194846
Ik kijk naar BB omdat ik het leuk vind de bewoners hard uit te lachen

De meeste bewoners hebben namelijk helemaal niets te zeggen... Vooral Sabine en Mona, die zijn zooooooo ontzettend dom.

Een aflevering van BB is voor mij echt huilen van het lachen, als je ook ziet hoe triest veel ze roken enzo... En die zogenaamde "diepe" gesprekken... Nou ik vraag me af hoe die gasten die psyg. test doorgekomen zijn...

Wie is het met me eens / oneens?

Observeer en distantieer
pi_194847
is dat nou niet 't mooie
pi_194848
quote:
op 10-02-1999 om 07:48 PM schreef havana het volgende:

De meeste bewoners hebben namelijk helemaal niets te zeggen...

't Zijn net echte mensen...

zaterdag 2 oktober 1999 @ 20:48:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_194849
Er wordt 24 uur per dag gefilmd.
Er is iedere dag een uitzending van 30 min.
Waarvan 15 min herhalingen van de dag ervoor.
Waarvan 10 min reclame.
Blijft over 5 min vers beeldmateriaal per dag van 24 uur filmen en daarin hebben ze ook niets te melden.

En wij kijken met z'n allen.

IK LACH ME ROT.

pi_194850
Correctemundo, Havanna. Sip zien leven doet je beseffen hoe lekker je zelf bezig bent, toch? Van mij mogen ze alles uitzenden wat er gemeld wordt, vooral dat gelul over aanraken missen, geestelijke bagage (!) en 'heel diep gaan'... Geluk zit in een klein idee.
Domheid is een ziekte
pi_194851
Ik erger me groen en geel en "love every moment of it". Zalig om je gal te spuwen over mensen die je nauwelijks kent. Hier mag ik gewoon lekker oppervlakkig doen, ben in het dagelijkse leven al serieus genoeg bezig. Dit is 100% ontspanning....
Mensen zijn zelfs interessant, als ze niet interessant doen....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_194852
Havana, jij vraagt je af hoe zulke domme mensen een psychologische test doorstaan. Ten eerste is de psychologische test absoluut geen iq-test danwel eq-test. Bovendien hoe dommer, hoe groter de plaat voor je kop.... En is dat niet wat werkelijk nodig is om het 100 dagen in dit gezelschap vol te houden. Ik vind die 'diepgang' van de bewoners trouwnes echt heerlijk. Vooral als Ruud gaat praten over de Apenheul of Blijdorp is het feest compleet. Ruud: "En daar zat een ouwe vrouw, en die zat iedere dag daar in Blijdorp met een hele ouwe tijger te praten. En die hadden gewoon echt hele gesprekken.... En ik ben ook wel eens in de Apenheul geweest...etc." Dan kan mijn avond niet meer stuk. Het zal me ook niks verbazen als er volgend jaar weer een nieuwe parodie op komst is van Jiskefet...
pi_194853
Hoe zouden de deelnemers aan dit forum zich zelf manifesteren onder gelijke omstandigheden als de bewoners van het BB-huis?
Zijn de bewoners dom en saai?
Dus elke forumdeelnemer heeft 24 uur per dag iets interessants te melden, iets volwaardigs te doen, iets bij te dragen aan de geschiedenisboekjes?

Dacht het niet hoor...

"Een groot mens is hij die nimmer het hart van een kind verliest".
pi_194854
Nee, maar je zou toch verwachten dat je iets te melden hebt als je aan zo'n programma mee wilt doen.
Ik persoonlijk heb ook maar een IQ van hooguit 75, heb nog nooit iets interessants mee gemaakt en heb dus ook niets bijzonders te melden dat publiek zou boeien.
Daarom doe ik ook niet mee met zo'n programma de mensen daar moeten perse in hun blote reet door de tuin gaan lopen(RUUD) om nog een interessant beeld te geven (dat vind ie zelf tenminste.
Proud to be a scout
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:42:00 #10
257 liz
maximaal
pi_194855
Zolang die mensen zichzelf niet triest vinden is er niets triests aan, vind ik. Het is ronduit fascinerend om ongegeneerd mensen in een huiskamer, keuken, tuin en zelfs slaapkamer te kunnen observeren. Wat doet ie, wat zegt ze en hoe reageert hij? Je krijgt de kans om een experiment te volgen waaraan geen mens mee zou willen doen als er geen bonus van 250 000 tegenover zou staan. Niet eens voor allemaal, maar alleen voor de grote overwinnaar! Een openbaar sociaal-psychologisch experiment, dus.
En volgens mij is Willem de grootste kanshebber. Voor elk wat wils;
Hij maakt geintjes, kan relativeren, houdt van sport(voetbal>heel belangrijk bij Veronica-publiek), kan koken (leuk voor de wat oudere vrouwen), lijkt eerlijk, is een maatje van Ruud (dus van iedereen),slaat een arm om notabene zelfs Mona heen als dat nodig is, praat duidelijk (Ik word GEK van dat gemompel van Ruud) , durft zijn emoties te tonen, en heeft een echte televisiekop.Dat laatste is waarschijnlijk nog het belangrijkste.
Qua intelligentie of diepgang hoeven we van geen van de bewoners veel te verwachten, dus dat criterium speelt niet mee.
UHHMM.........maar het ging hier over de triestheid van Big Brother. Tja, niet dus.

Triest vind ik het natrappen van Tara, bijvoorbeeld(Ik vond ze allemaal vrij scheinheilig).
En triest vind ik dat de rijken rijker worden, en de armen armer.
En triest vind ik een jeugdgevangenis in Rusland. Iets triester kan ik niet bedenken.

zondag 3 oktober 1999 @ 20:01:00 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_194856
Jammer dat jij niet mee doet Barbarella, dan zou er in ieder geval 1 iemand in dat huis zitten die iets te melden heeft.

Lekker douchen!
pi_194857
quote:
Dan kan mijn avond niet meer stuk. Het zal me ook niks verbazen als er volgend jaar weer een nieuwe parodie op komst is van Jiskefet...

Inderdaad, beide dingen had ik ook al bedacht

Observeer en distantieer
  zondag 3 oktober 1999 @ 20:14:00 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_194858
Sorry, ik bedoelde Liz. Dat krijg je he met zo'n newbie Nogmaals Sorry!
Lekker douchen!
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:48:00 #14
257 liz
maximaal
pi_194859
Geeft niet hoor, Sjak.
Maar wel leuk dat je zou denken dat ik wel iets te melden zou kunnen hebben in het BB-huis. Bedankt!
Ik persoonlijk vrees het ergste. Ik denk namelijk dat Als er al een boeiend gesprek heeft plaatsgevonden daar in dat huis, het zeker niet uitgezonden wordt.
Ik heb bij bijv. GTST ook nog nooit een stevige discussie over de stijgende huizenprijzen meegemaakt. Of over de zin van monogamie. Steeds komt Ruud weer met zijn stijfje aanzetten. En zijn voetbalclub. Of zie ik Sabine schaapachtig lachen naar Bart. Of Bianca zie ik paranoide rondsjeezen van het ene naar het andere vertrek om maar geen geroddel te hoeven missen. Want zij is het onderwerp, namelijk.
Niet zo raar dat ze ongeinteresseerd kauwend en schrijvend met een half oor naar een huilende Mona zat te luisteren. (Ze keek haar niet eens aan!) Bianca denkt; liever zij eruit dan ik eruit... Gemiste kans ook voor een interessant gesprek. Bianca kwam niet veel verder dan wat ze ongeveer al drie keer eerder uitkraamde. Zoiets van jezelf zijn tussen je vrienden. Heeft iemand vrienden gezien toen Bianca twee weken geleden in de regen afscheid nam van haar ouders?
Die zullen het ook wel heel druk met zichzelf hebben...
Heel slim van Mona trouwens, om bij de zwakste van de groep haar verhaal te doen.
Goeie taktiek. Zo klimt ze vanzelf omhoog, let op mijn woorden.

[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 03 Oktober 1999).]

zondag 3 oktober 1999 @ 22:05:00 #15
602 Wolfhound
 Howlin' mad
pi_194860
quote:
op 10-03-1999 om 09:48 PM schreef liz het volgende:
Geeft niet hoor, Sjak.
<snip>
Heel slim van Mona trouwens, om bij de zwakste van de groep haar verhaal te doen.
Goeie taktiek. Zo klimt ze vanzelf omhoog, let op mijn woorden.

Right on, goed gezien daar gaat dit hele spelletje nou net over(ook al gaat het zgn. om geld); leren we ook nog psychologie erbij zeg

Life? is that a new sim? is it any good?
  maandag 4 oktober 1999 @ 21:38:00 #16
257 liz
maximaal
pi_194861
Houdt iedere discussie na 1 dag alweer op? Is Tara dan het enige onderwerp van lange adem?
Heeft iedereen het zo druk met zijn eigen topic te posten? (Waar vervolgens gemiddeld drie reacties op komen omdat het niet verder gaat dan de weekopdracht of schoppen tegen Veronica)
Dat vind ik nou triest!

Kom op, wat bij Big Brother niet schijnt te kunnen kan hier toch wel! (Een stevige discussie, bedoel ik)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')