De meeste bewoners hebben namelijk helemaal niets te zeggen... Vooral Sabine en Mona, die zijn zooooooo ontzettend dom.
Een aflevering van BB is voor mij echt huilen van het lachen, als je ook ziet hoe triest veel ze roken enzo... En die zogenaamde "diepe" gesprekken... Nou ik vraag me af hoe die gasten die psyg. test doorgekomen zijn...
Wie is het met me eens / oneens?
quote:
op 10-02-1999 om 07:48 PM schreef havana het volgende:De meeste bewoners hebben namelijk helemaal niets te zeggen...
't Zijn net echte mensen...
En wij kijken met z'n allen.
IK LACH ME ROT.
Dacht het niet hoor...
Triest vind ik het natrappen van Tara, bijvoorbeeld(Ik vond ze allemaal vrij scheinheilig).
En triest vind ik dat de rijken rijker worden, en de armen armer.
En triest vind ik een jeugdgevangenis in Rusland. Iets triester kan ik niet bedenken.
quote:
Dan kan mijn avond niet meer stuk. Het zal me ook niks verbazen als er volgend jaar weer een nieuwe parodie op komst is van Jiskefet...
Inderdaad, beide dingen had ik ook al bedacht
[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 03 Oktober 1999).]
quote:
op 10-03-1999 om 09:48 PM schreef liz het volgende:
Geeft niet hoor, Sjak.
<snip>
Heel slim van Mona trouwens, om bij de zwakste van de groep haar verhaal te doen.
Goeie taktiek. Zo klimt ze vanzelf omhoog, let op mijn woorden.
Right on, goed gezien daar gaat dit hele spelletje nou net over(ook al gaat het zgn. om geld); leren we ook nog psychologie erbij zeg
Kom op, wat bij Big Brother niet schijnt te kunnen kan hier toch wel! (Een stevige discussie, bedoel ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |