abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60030754
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Clauw het volgende:
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijg
Ben wel jaloers, zou best nog een keer willen (al had ik Danny wel toen ik ben geweest )
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:55:54 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60030796
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb je zeker kaartjes voor zaterdagavond
Nee de middag
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:25:02 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60031512
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef Clauw het volgende:

[..]

Nee de middag
Dan heb je toch Danny
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:11:23 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60032460
Ik ben juist heel benieuwd naar Jorge. In september of oktober maar eens kijken waar hij nog speelt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_60037512
Ik zie dat je bij de Amsterdam RAI nu nog kan reserveren voor rij 3...klinkt toch wel aantrekkelijk...
pi_60065155
Hier mijn verslagje dan!

Ik was op tijd in Utrecht in het theater, rond 2 uur ging ik naar binnen en een tijdje later zag ik ineens Danny snel voorbijkomen! Hij was een beetje aan de late kant

Danny en Dave dus vandaag gezien! Echt geweldig nu ik die beide live gehoord heb vandaag.

Nu wil ik nog 100 keer gaan. Helaas gaat dat niet.

Ik had volgens mij iedereen van de originele cast.

Danny - Cis

Dave - Ciske

Hajo - Frans

Mariska - Tante Jans

Moeder Ciske - Marjolein

etc.

Echt geweldige voorstelling vanmiddag.

Er ging nog wel wat fout, in de scene met Hajo en Mariska in de winkel van Tante Jans, waren ze op een gegeven moment hun tekst kwijt en en kwam een schaterlach van Mariska maar daarna gingen ze goed door.

Wat ik ook grappig vond was de scene van Dave en Hajo in Artis, als Dave zegt van "Kijk apen, wat een hoop he" etc. En dat Dave toen zei "Kijk die ene in het rood "(zoiets was het geloof ik ) En iemand aanwees in het publiek. Wat houd ik van deze musical!

Toen het afgelopen was, heb ik gewacht bij de AU en uiteindelijk kwam daar Danny aan! Ik had geen camera bij me maar heb wel z'n foto met handtekening gekregen.

Een super middag dus!
pi_60067301
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:18 schreef Clauw het volgende:
Wat ik ook grappig vond was de scene van Dave en Hajo in Artis, als Dave zegt van "Kijk apen, wat een hoop he" etc. En dat Dave toen zei "Kijk die ene in het rood "(zoiets was het geloof ik ) En iemand aanwees in het publiek.
Ja, echt humor is dat
pi_60067373
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:25 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ja, echt humor is dat
Dave is erg leuk in die dingen
  zondag 14 september 2008 @ 10:39:00 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61616097
Ik ben gisteren geweest. We hadden Danny als Cis de Man (jeej! ) en Sam Leijten als kleine Ciske.
Ik was diep onder de indruk van de cast. Wát goed gespeeld, zeker ook de kinderen. Zó geconcentreerd en zó goed in hun rol... Wow.
Heb me uitstekend vermaakt dus .

Wat ik me wel afvroeg: waar zijn Mariska van Kolck (tante Jans) en Marleen van der Loo (Suus) gebleven? Ik dacht eerst dat ze deze voorstelling toevallig niet mee deed, maar ik zie ze niet meer bij de cast staan op de site .
Niet meer actief op Fok!
pi_61616126
quote:
Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me wel afvroeg: waar zijn Mariska van Kolck (tante Jans) en Marleen van der Loo (Suus) gebleven? Ik dacht eerst dat ze deze voorstelling toevallig niet mee deed, maar ik zie ze niet meer bij de cast staan op de site .
Das jammer....Mariska was erg leuk als tante Jans!

Denk dat het hiermee te maken heeft:
quote:
Mariska van Kolck heeft een rol bemachtigd in de nieuwe productie 'Chicago'. De blonde musicalster gaat de hoofdrol spelen. De reizende productie moet vanaf begin november in de theaters te zien zijn.
en over Marleen:
quote:
Marleen van der Loo is met zwangerschapsverlof en zal volgend seizoen te zien zijn in Footloose
  zondag 14 september 2008 @ 11:02:05 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61616320
quote:
Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben gisteren geweest. We hadden Danny als Cis de Man (jeej! ) en Sam Leijten als kleine Ciske.
Ik was diep onder de indruk van de cast. Wát goed gespeeld, zeker ook de kinderen. Zó geconcentreerd en zó goed in hun rol... Wow.
Heb me uitstekend vermaakt dus .
Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?
  zondag 14 september 2008 @ 11:11:41 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61616439
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?
Géén idee!
Ik weet alleen dat ik ze niet (her)kende. Maar ze waren wel goed hoor, daar niet van .

Kwam hier trouwens nog wat teksten tegen van de liedjes: http://www.songteksten.nl/artiest/4223
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 september 2008 @ 11:18:06 #139
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61616535
Geef niks hoor ..ze zouden best goed hebben gedaan. Ja de kinderen doen het leuk heel goed zelfs net kleine ciske ook al zo goed.
pi_61623707
Ik ben in Apeldoorn nog geweest, toen ook met de nieuwe cast. De nieuwe Tante Jans is echt verschrikkelijk. Tante Jans hoort lief en warm te zijn.

De nieuwe Tante Jans wordt gespeeld door Mylène d'Anjou en Suus wordt gespeeld door Maaike Schuurmans.

En Mariska is met Ciske gestopt omdat ze in Top of the World gaat spelen, waarin Mariska muzikale herinneringen ophaalt aan haar idool Karen Carpenter (1950-1983), de vrouwelijke helft van het illustere duo the Carpenters.
pi_62563434
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Clauw het volgende:
En Mariska is met Ciske gestopt omdat ze in Top of the World gaat spelen,
AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.

De actrice, die eerder dit jaar een Musical Award won voor haar rol als Tante Jans, stond de rol eerder af aan Mylène d'Anjou wegens andere verplichtingen.

Van Kolck keert terug omdat de reizende musical onlangs tot en met 1 maart werd verlengd. Momenteel staat ze op de planken met de solovoorstelling 'Top of the world', waarin ze nummers van The Carpenters ten gehore brengt.

Voorstelling

'Ciske de Rat' is nog te zien in Almere, Zwolle, Antwerpen, Nijmegen en Tilburg. Van 7 januari tot en met 1 maart staat de voorstelling in het Amsterdamse Rai Theater.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:25:43 #142
71919 wonderer
pi_62567671
Het RAI theater zuigt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_62572690
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.

De actrice, die eerder dit jaar een Musical Award won voor haar rol als Tante Jans, stond de rol eerder af aan Mylène d'Anjou wegens andere verplichtingen.

Van Kolck keert terug omdat de reizende musical onlangs tot en met 1 maart werd verlengd. Momenteel staat ze op de planken met de solovoorstelling 'Top of the world', waarin ze nummers van The Carpenters ten gehore brengt.

Voorstelling

'Ciske de Rat' is nog te zien in Almere, Zwolle, Antwerpen, Nijmegen en Tilburg. Van 7 januari tot en met 1 maart staat de voorstelling in het Amsterdamse Rai Theater.
Het was inderdaad al bekend dat ze terug zou komen in januari, gelukkig wel! En ik geloof dat musical ook wel ietsje langer doorgaat dan 1 maart.
pi_65211733
Zo even een schopje omhoog

Iemand van jullie enig idee of er logica in zit op welke dagen Danny de Munk wel en niet speelt? Heb inmiddels al paar keer gelezen dat hij op zondag niet speelt (maar of dat klopt geen idee). Jammer dat er van de kleine Ciske's wel speeldata te vinden zijn en van de grote niet!

By the way, Ciske verhuist naar het Circustheater na maart!
  maandag 19 januari 2009 @ 17:11:53 #145
71919 wonderer
pi_65214518
Ik las ook ergens dat Frans van Deursen meespeelt... Die zou ik nog wel eens willen zien.
pi_65214785
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik las ook ergens dat Frans van Deursen meespeelt... Die zou ik nog wel eens willen zien.
Klopt dat is de nieuwe vader van Ciske
  maandag 19 januari 2009 @ 17:30:35 #147
71919 wonderer
pi_65215159
Eentje die kan zingen nu Misschien ga ik wel... Mijn Amerikaan heeft inmiddels de televisieserie gezien, misschien vindt hij het ook wel leuk om te gaan (hij houdt niet van musicals en spreekt geen Nederlands...) Als ie voor "vast" komt te staan, geldt het 50% LM korting volgens mij met CJP.
pi_65226492
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef Trusten het volgende:
Zo even een schopje omhoog

Iemand van jullie enig idee of er logica in zit op welke dagen Danny de Munk wel en niet speelt? Heb inmiddels al paar keer gelezen dat hij op zondag niet speelt (maar of dat klopt geen idee). Jammer dat er van de kleine Ciske's wel speeldata te vinden zijn en van de grote niet!

By the way, Ciske verhuist naar het Circustheater na maart!
Danny heeft afgelopen zondagavond gespeeld.

Er zit geen logica in, men bepaald kort van te voren wie wanneer speelt.
Danny mag zo'n 5 keer in de week spelen.
Jorge heeft 5 x gespeeld vorige week! Er kan altijd iemand ziek worden en dan heb je nog niet degene die eigelijk zou spelen. Zo is Danny laatst abrupt gestopt omdat het orkest te hard speelde en hij daarover heen probeerde te zingen waardoor hij zijn stem overbelast raakte. Marijn nam het toen over.

Ik heb het liefst Danny en Jorge is een goede 2e. Quincy heb ik nog niet gezien.

Ik ga de 14e en 21e februari weer
Het schijnt dat tussen RAI Amsterdam en Circustheater Den Haag, dat ze nog 2 andere theaters aandoen. o.a. Groningen.
pi_65244371
Voor degenen die vanavond niets te doen hebben, vandaag kaartjes te koop bij http://www.lastminuteticketshop.nl met 50% korting
pi_65667872
Ciske de Rat is weer verlengd

World Forum Theater Den Haag 1 april tot 3 mei
Theater Hotel De Oranjerie Roermond 13-20 mei
Martiniplaza Theater Groningen 23-31 mei

en dan in de zomer waarschijnlijk Scheveningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')