Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.
Aha, nu snap ik het, Mama Mia was ook niet van hem oorspronkelijk...Dat waren van Benny en Bjorn..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
Dat zou echt super zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Die dvd zou ik zeker kopen! Zeker als het met Dave & Danny is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
A.s. zaterdag speelt iequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Clauw het volgende:
Dave speelt nu alleen nog een paar keer in Utrecht en Apeldoorn!
Ik ga a.s. zaterdag naar Utrecht
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
A.s. zaterdag speelt ieen hij speelt waarschijnlijk na Apeldoorn nog wel door maar die data zijn nog niet bekend..
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
quote:Helaas worden er geen DVD's uitgegeven van de totale versie van de musicals, omdat hier diverse rechten aan verbonden zijn door de licentiehouders. Het is nog niet bekend of er van de musical Ciske de Rat een DVD van de gehele musical zal uitkomen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:33 schreef Clauw het volgende:
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?
Vanwege de prijs?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
In december komt Ciske naar Nijmegen voor de tweede keer...Ik zal er graag naar toe willen maar mijn man vind een keer genoeg
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
Vanwege de prijs?
Anders gewoon gaan hoor!
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanMoet ik alleen gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilGewoon gaan joh, wat maakt het uit.
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik wel gaan hé
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Clauw het volgende:
[..]
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!
Ik lees net dat a.s. zaterdag Danny niet speelt![]()
![]()
![]()
Jorge is ook goed en leuk, maar toch had ik nu liever Dave & Danny gezien.
De vorige keer dat ik naar Ciske ben geweest was hij er ook al niet!
Als Dave maar wel speelt
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.
Dus jij hebt Danny helemaal niet meegemaaktDat is wel jammer voor je.
Heb je een geldboompje in de tuin?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Clauw het volgende:
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |