Oja dankjequote:
Als je gaat staan wachten, kom je ze meestal wel tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oja dankjedat maak je niet vaak mee dat je ze in de AU ziet..
Mij is dat nooit overkomen, ja, Boudewijn de Groot een keer stond aan de bar iets te drinken waar wij ook waren.![]()
In je eentje is het ook anders. Ik ben ook meegesleept door anderen, hoor. Maar het is gewoon grappig als je mensen kunt vertellen wat je ervan vond, even een krabbel of een foto, en als ze je dan een beetje gaan herkennen enzo, da's toch wel leuk. En sommigen zijn gewoon kei-aardig en gaan gezellig mee taart etenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee dat klinkt niet suf.. Lijkt mij leuk om ze achter de schermen te ontmoeten.
in de Artiesten Uitgangik durf dat niet
![]()
Ja, dat is ook zo. Zonder Danny is het gewoon niet echt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb liever dat het niet door gaat dan dat ik naar een stand-in voor Danny moet kijken. Ze hebben gelukkig regelmatig vrijaf, dus ik denk dat het niet zo snel zal gebeuren dat Danny ziek wordt of stemproblemen krijgt.
Danny heeft een contract getekend dat hij de enige Ciske de man speelt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Biancavia
Maar is er geen stand-in of hoe noem je zoiets voor Danny? Stel dat hij nou ernstig ziek wordt of dat hij weer zonder stem staat te zingen?
Gaan dan de voorstellingen gewoon niet door ofzo?
Tuurlijk hebben ze regelmatig vrijaf vooral met de kleine ciske's is en zou het vermoeiend zijn zo elke avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb liever dat het niet door gaat dan dat ik naar een stand-in voor Danny moet kijken. Ze hebben gelukkig regelmatig vrijaf, dus ik denk dat het niet zo snel zal gebeuren dat Danny ziek wordt of stemproblemen krijgt.
Mooi hé. wij hadden een blonde Ciske en jullie? Niet dus Dave Dekker die hadden wij niet..quote:
Ja, Bethje is ook leuk, dat is dat meisje met rood haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja daar twijfelen wij nog steeds overOf het nou Dave was of niet.. Hij was wel goed in ieder geval.
En die Bethje is zo'n schatje haha
Ik was er ook 4 juli en het was zeker weten Davequote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja daar twijfelen wij nog steeds overOf het nou Dave was of niet.. Hij was wel goed in ieder geval.
Ik vond het echt zo super, ook gewoon echt mazzel met de cast...alle topspelersquote:Speeldagen Dave Dekker:
Dave speelt op de volgende data's in UTRECHT:
etc
dinsdag 01 juli 2008
vrijdag 04 juli 2008
woensdag 09 juli 2008
etc
Ik was er op donderdag 3 juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik was er ook 4 juli en het was zeker weten Dave![]()
[..]
nee, helaas nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Worden musicals trouwens op DVD uitgebracht als ze niet meer draaien?
Wel liedjes worden op dvd uitgebracht van musicals...maar niet de musical zelf niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap het
Worden musicals trouwens op DVD uitgebracht als ze niet meer draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |