Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.
Aha, nu snap ik het, Mama Mia was ook niet van hem oorspronkelijk...Dat waren van Benny en Bjorn..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
Dat zou echt super zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Die dvd zou ik zeker kopen! Zeker als het met Dave & Danny is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
A.s. zaterdag speelt iequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Clauw het volgende:
Dave speelt nu alleen nog een paar keer in Utrecht en Apeldoorn!
Ik ga a.s. zaterdag naar Utrecht
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
A.s. zaterdag speelt ieen hij speelt waarschijnlijk na Apeldoorn nog wel door maar die data zijn nog niet bekend..
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
quote:Helaas worden er geen DVD's uitgegeven van de totale versie van de musicals, omdat hier diverse rechten aan verbonden zijn door de licentiehouders. Het is nog niet bekend of er van de musical Ciske de Rat een DVD van de gehele musical zal uitkomen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:33 schreef Clauw het volgende:
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?
Vanwege de prijs?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
In december komt Ciske naar Nijmegen voor de tweede keer...Ik zal er graag naar toe willen maar mijn man vind een keer genoeg
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
Vanwege de prijs?
Anders gewoon gaan hoor!
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanMoet ik alleen gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilGewoon gaan joh, wat maakt het uit.
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik wel gaan hé
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Clauw het volgende:
[..]
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!
Ik lees net dat a.s. zaterdag Danny niet speelt![]()
![]()
![]()
Jorge is ook goed en leuk, maar toch had ik nu liever Dave & Danny gezien.
De vorige keer dat ik naar Ciske ben geweest was hij er ook al niet!
Als Dave maar wel speelt
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.
Dus jij hebt Danny helemaal niet meegemaaktDat is wel jammer voor je.
Heb je een geldboompje in de tuin?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Clauw het volgende:
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijgquote:
Ben wel jaloers, zou best nog een keer willen (al had ik Danny wel toen ik ben geweestquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Clauw het volgende:
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijg
Nee de middagquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb je zeker kaartjes voor zaterdagavond
Ja, echt humor is datquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:18 schreef Clauw het volgende:
Wat ik ook grappig vond was de scene van Dave en Hajo in Artis, als Dave zegt van "Kijk apen, wat een hoop he" etc. En dat Dave toen zei "Kijk die ene in het rood "(zoiets was het geloof ik) En iemand aanwees in het publiek.
Das jammer....Mariska was erg leuk als tante Jans!quote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me wel afvroeg: waar zijn Mariska van Kolck (tante Jans) en Marleen van der Loo (Suus) gebleven? Ik dacht eerst dat ze deze voorstelling toevallig niet mee deed, maar ik zie ze niet meer bij de cast staan op de site.
en over Marleen:quote:Mariska van Kolck heeft een rol bemachtigd in de nieuwe productie 'Chicago'. De blonde musicalster gaat de hoofdrol spelen. De reizende productie moet vanaf begin november in de theaters te zien zijn.
quote:Marleen van der Loo is met zwangerschapsverlof en zal volgend seizoen te zien zijn in Footloose
Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?quote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben gisteren geweest. We hadden Danny als Cis de Man (jeej!) en Sam Leijten als kleine Ciske.
Ik was diep onder de indruk van de cast. Wát goed gespeeld, zeker ook de kinderen. Zó geconcentreerd en zó goed in hun rol... Wow.
Heb me uitstekend vermaakt dus.
Géén idee!quote:Op zondag 14 september 2008 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?
AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Clauw het volgende:
En Mariska is met Ciske gestopt omdat ze in Top of the World gaat spelen,
Het was inderdaad al bekend dat ze terug zou komen in januari, gelukkig wel! En ik geloof dat musical ook wel ietsje langer doorgaat dan 1 maart.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.
De actrice, die eerder dit jaar een Musical Award won voor haar rol als Tante Jans, stond de rol eerder af aan Mylène d'Anjou wegens andere verplichtingen.
Van Kolck keert terug omdat de reizende musical onlangs tot en met 1 maart werd verlengd. Momenteel staat ze op de planken met de solovoorstelling 'Top of the world', waarin ze nummers van The Carpenters ten gehore brengt.
Voorstelling
'Ciske de Rat' is nog te zien in Almere, Zwolle, Antwerpen, Nijmegen en Tilburg. Van 7 januari tot en met 1 maart staat de voorstelling in het Amsterdamse Rai Theater.
Klopt dat is de nieuwe vader van Ciskequote:Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik las ook ergens dat Frans van Deursen meespeelt... Die zou ik nog wel eens willen zien.
Danny heeft afgelopen zondagavond gespeeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef Trusten het volgende:
Zo even een schopje omhoog
Iemand van jullie enig idee of er logica in zit op welke dagen Danny de Munk wel en niet speelt? Heb inmiddels al paar keer gelezen dat hij op zondag niet speelt (maar of dat klopt geen idee). Jammer dat er van de kleine Ciske's wel speeldata te vinden zijn en van de grote niet!
By the way, Ciske verhuist naar het Circustheater na maart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |