Danny de Munck zong het ook op Musicals in Ahoy', volgens mij twee jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef PekingDuck het volgende:
Ík ben twee weken geleden naar een try-out in Hoorn geweest, het is echt een geweldige musical. Mooie muziek, goede acteurs (ook de kleine Ciske's), en een hele aparte manier van vertellen. En vooral toen Danny de Munk samen met de de jonge Ciske 'Krijg toch allemaal de kolere' zong, stond het kippenvel me op de armen. Echt een aanrader, deze musical.
stil jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben blij dat ik een half jaar geleden die kaartjes al besteld heb!
Over drie weken ga ik al!
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:01 schreef wonderer het volgende:
Had ik al gezegd dat ie cool was?
Bij dezequote:
Ik had niet tegen jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Mag Danny ook eens een avondje vrij?![]()
.
He, is jouw voornaam trouwens 'Maaike'? (zo heette mn beste vriendin op de basisschool ook nml en ik noemde haar altijd 'maaike haaibaaike'. Moet altijd aan haar denken als ik jou tegenkom hier)
Hij heeft op maandag al vrijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Mag Danny ook eens een avondje vrij?![]()
.
He, is jouw voornaam trouwens 'Maaike'? (zo heette mn beste vriendin op de basisschool ook nml en ik noemde haar altijd 'maaike haaibaaike'. Moet altijd aan haar denken als ik jou tegenkom hier)
quote:
Oh ja, dat kan ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze waren paar dagen vrij !! Morgen staan ze in Rotterdam.
Je kan in mijn sig kijken. www.musicals.nl.
Mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny heeft getekend dat hij elke dag Ciske de man moet gaan spelen..staat in zijn contract !
Ja met een knipoog erachter, dus je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag Danny ook vrij zei je met ===![]()
Vandaar dat ik zo reageerde![]()
ArtiestenUitgang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is AU ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |