Niets ernstigs hoor, ik ben gewoon wat verkouden. Dat ben ik tot en met volgende week donderdag, denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat scheelt er?
Nu zie ik pas wat het betekend!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Maar 'ongi' is erger.
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef LXIV het volgende:
Dag Pope! Hoe gaat het met je vandaag?
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?
Weetikveel, ik wou gewoon even kwijt dat ik er dodelijk uit zie vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vonden ze dan dat je keek?
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.
En: dat denk ik omdat: dat zeiden ze.
VU?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?![]()
En je keek gewoon heel normaal?
Wat een eikels daar op de VU?!
De revolutie is als een fiets: als zij stopt dan valt zij om!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
't Is etenstijd, L. Je weet het, dan stopt de revolutie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |