En jij bent zo goed met de allegorieën!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:33 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vaak heel vernuftige dromen, maar ik ken er geen symbolische waarde aan toe.
Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Of dat ik nog VWO-examen moet doen. En dat ik mijn vader wil gaan vertellen dat ik dat niet ga doen. Ik ben immers al afgestudeerd.![]()
Ik heb ook vrij probleemloos het VWO gehaald.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.
Het is een idiote droom, want ik zou nooit onvoorbereid een examen in gaan. Helaas is die droom niet lucide.![]()
Zelfde probleem.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kut. Ik moet hardlopen.
... Maar.. Het regent!
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben één keer nog verder teruggegaan. Toen dreigde er 'irl' een kink in de kabel te komen voor mijn afstuderen, en droomde ik dat ik terugmoest naar de basisschool.![]()
Moet je ook nog in je onderbroek door de regen rennen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nog kutter: Ik heb mijn trainingsbroek buiten laten hangen.
Ik moest toch ook pissen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geen gezeik. Eerst even kakken.
Jep. Er is dus geen manier om aan die drukte te ontsnappen? Ik woon er héél dichtbij en het is zo lekker om te zwemmen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Gellius het volgende:
Heb je het over het Sportfondsenbad, Claudia? Daar zwemt dtb ook. Die ergert zich er ook aan overigens.
Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.
. Je bent awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |