abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49090881
Ik heb vaak heel vernuftige dromen, maar ik ken er geen symbolische waarde aan toe.
  maandag 7 mei 2007 @ 09:33:45 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49090898
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:33 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vaak heel vernuftige dromen, maar ik ken er geen symbolische waarde aan toe.
En jij bent zo goed met de allegorieën!
The love you take is equal to the love you make.
pi_49090914
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Of dat ik nog VWO-examen moet doen. En dat ik mijn vader wil gaan vertellen dat ik dat niet ga doen. Ik ben immers al afgestudeerd.
Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.

Het is een idiote droom, want ik zou nooit onvoorbereid een examen in gaan. Helaas is die droom niet lucide.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_49090922
Precies. Ik geloof er niets van dat mijn geest onbewust in allegorieën denkt. Dat lijkt me nu een uitgelezen taak voor het bewuste.
pi_49090929
Ik droomde en toen werd ik wakker maar ik kon mijn ogen niet openen en mijn lichaam niet bewegen. Opeens, alsof doordat iemand op een knopje drukte oid, kon ik me weer bewegen. Dat meerdere malen in één nacht. De laatste keer duurde tergend lang en was het alsof er iemand vlak bij mijn hoofd stond.

Dat is wat mij betreft de meest vreemde manier van dromen. Wakker zijn maar niet je lichaam kunnen besturen.
pi_49090947
Ach ja, die goeie ouwe sleep paralysis. Daar zijn hele topics over volgepend alhier.
pi_49091040
Ik vind het een ramp. Toen ik mijn ogen open deed lag voor mijn neus de meest angstaanjagende knuffel die je ooit hebt gezien. De rest van de nacht kwamen er ook flitsen het raam binnen, maar er zat geen autoweg aan die kant van het huis. Motherfuckers
  maandag 7 mei 2007 @ 09:40:21 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49091041
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.

Het is een idiote droom, want ik zou nooit onvoorbereid een examen in gaan. Helaas is die droom niet lucide.
Ik heb ook vrij probleemloos het VWO gehaald.

Ik ben één keer nog verder teruggegaan. Toen dreigde er 'irl' een kink in de kabel te komen voor mijn afstuderen, en droomde ik dat ik terugmoest naar de basisschool.
pi_49091111
Kut. Ik moet hardlopen.

... Maar.. Het regent!
pi_49091123
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kut. Ik moet hardlopen.

... Maar.. Het regent!
Zelfde probleem.
pi_49091127
Nog kutter: Ik heb mijn trainingsbroek buiten laten hangen.
pi_49091132
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Lienekien het volgende:

Ik ben één keer nog verder teruggegaan. Toen dreigde er 'irl' een kink in de kabel te komen voor mijn afstuderen, en droomde ik dat ik terugmoest naar de basisschool.
pi_49091134
Naja, dan maar in mijn korte broek. Geen gezeik. Eerst even kakken.
pi_49091139
Ik een complete witte was .
pi_49091148
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nog kutter: Ik heb mijn trainingsbroek buiten laten hangen.
Moet je ook nog in je onderbroek door de regen rennen.
  maandag 7 mei 2007 @ 09:46:04 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49091185
Gelukkig hangt mijn was onder een afdak.

Gelukkig doe ik een sport waarbij je toch al nat wordt.
pi_49091228
Maar wat zàl het gras straks weer lekker groen zijn!
pi_49091231
Ik hang mijn was gelukkig in het trappenhuis te drogen.

Ik zou graag erbij willen zwemmen, maar in het zwembad hier is het zo druk dat ik me vreselijk erger aan de bejaarden en de beppers.
pi_49091264
Heb je het over het Sportfondsenbad, Claudia? Daar zwemt dtb ook. Die ergert zich er ook aan overigens.
pi_49091267
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geen gezeik. Eerst even kakken.
Ik moest toch ook pissen. .
pi_49091296
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
pi_49091324
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Gellius het volgende:
Heb je het over het Sportfondsenbad, Claudia? Daar zwemt dtb ook. Die ergert zich er ook aan overigens.
Jep. Er is dus geen manier om aan die drukte te ontsnappen? Ik woon er héél dichtbij en het is zo lekker om te zwemmen.
pi_49091340
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.
  maandag 7 mei 2007 @ 09:53:38 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49091356
7 uur 's ochtends is hier de rustigste tijd om te gaan zwemmen.
pi_49091367
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.
. Je bent awesome.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')