Die heb ik part-time, maar dat valt toch tegen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snak naar een 'normale' baan waarbij ik geacht word om 9 uur op mijn plek te zitten.
Lekker met zalm!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
De spinazie is in de aanbieding, mensen. Dus dat wordt spinazie vanavond.
Je mag de mijne wel hebben...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snak naar een 'normale' baan waarbij ik geacht word om 9 uur op mijn plek te zitten.
Niets ernstigs hoor, ik ben gewoon wat verkouden. Dat ben ik tot en met volgende week donderdag, denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat scheelt er?
Nu zie ik pas wat het betekend!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Maar 'ongi' is erger.
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef LXIV het volgende:
Dag Pope! Hoe gaat het met je vandaag?
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?
Weetikveel, ik wou gewoon even kwijt dat ik er dodelijk uit zie vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vonden ze dan dat je keek?
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.
En: dat denk ik omdat: dat zeiden ze.
VU?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?![]()
En je keek gewoon heel normaal?
Wat een eikels daar op de VU?!
De revolutie is als een fiets: als zij stopt dan valt zij om!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
't Is etenstijd, L. Je weet het, dan stopt de revolutie.
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Reaktionair. Er zit toch stiekem een aktivist in je. Aksie, aksie!!
Het heeft iets van willekeur.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.
Dat is het niet.quote:
Vroeger.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef LXIV het volgende:
Niet altijd. Hier is het 3,5 uur vroeger.
Waarom is dat zo?quote:Waarbij ook nog opgemerkt dient te worden dat onze tijd hier nauwkeuriger de exacte zonnetijd aangeeft.
Is dat zo ja? Leukquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef LXIV het volgende:
ondanks het feit dat er in Nederland nog wat zonderlinge individueen rondlopen die
Ik neem sowieso voetstoots aan wat men tegen me zegt. Iedere vorm van kritisch vermogen leidt uiteindelijk alleen maar tot zielenpijn en knarsetanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)
1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)
Heel verstandig van je, jongedame.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren
En ik had 't niet eens gezien, want ik was natuurlijk al aan het zoeken.quote:
Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)
Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.quote:
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!
Ik kwam net binnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!
Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!
Sorry Tante!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam net binnen.![]()
En je mag Tante Lien zeggen als je tenminste ten minste 18 jaar jonger bent dan ik.![]()
Hummus, wat vind jij daar nou van?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!
Ik zoek namelijk nog een poetsman.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bij de slettebak.
I agree. Tot mijn hond doodging haatte ik katten. Met dit asielbeest snap ik pas dat katten leuker zijn.quote:
Ja, dat heb ik ook welquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog wel een dweil en schoonmaakmiddel...
Sommige mensen begrijpen ook niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook welwat ik zoek is een knappe vent die die twee dingen even hanteert en mijn huis weer blinkend schoon weet te krijgen. Dan kijk ik wel toe. Desnoods zet ik koffie. Of bier.
Ja hoor. Als jij er een voor mij wil schrijven over 'alteriteit', of over 'de vrije wil binnen het determinisme'.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef JAM het volgende:
Wli iemand even een verhaal van 3500 woorden schrijven, precies zoals ik dat zelf ook zou doen? Ik bedoel, ik zou het zelf ook wel kunnen doen, maar ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Het lijkt me teveel op 'werk'.
Zin in koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |