Ik zoek namelijk nog een poetsman.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bij de slettebak.

I agree. Tot mijn hond doodging haatte ik katten. Met dit asielbeest snap ik pas dat katten leuker zijn.quote:

Ja, dat heb ik ook welquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog wel een dweil en schoonmaakmiddel...

Sommige mensen begrijpen ook niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook welwat ik zoek is een knappe vent die die twee dingen even hanteert en mijn huis weer blinkend schoon weet te krijgen. Dan kijk ik wel toe. Desnoods zet ik koffie. Of bier.

Ja hoor. Als jij er een voor mij wil schrijven over 'alteriteit', of over 'de vrije wil binnen het determinisme'.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef JAM het volgende:
Wli iemand even een verhaal van 3500 woorden schrijven, precies zoals ik dat zelf ook zou doen? Ik bedoel, ik zou het zelf ook wel kunnen doen, maar ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Het lijkt me teveel op 'werk'.

Zin in koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |